אפליקציית וורד לאנדרואיד הגיעה למיליארד הורדות

מיקרוסופט - החברה שעומד מאחורי תוכנת עיבוד התמלילים המפורסמת - זנחה בעבר את מערכת ההפעלה שלה לתחום הטלפוניה, ומנסה להחדיר כמה שיותר אפליקציות שלה, במיוחד משרדיות, ל-Google Play ● מדובר בהישג נאה במיוחד לנוכח התחרות מגוגל עצמה, שמציעה אפליקציות דומות בענן

אפליקציית וורד. צילום אילוסטרציה: BigStock

וורד השיגה בעבור מיקרוסופט ציון דרך חדש. תוכנת עיבוד התמלילים הפופולרית השיגה בגרסת האפליקציה שלה שיא הורדות בעבור החברה, לפחות במכשירים מבוססי מערכת ההפעלה האנדרואיד, ובגרסתה הזמינה ב-Google Play: שם חצתה את קו מיליארד ההתקנות.

Word היא כמובן לא האפליקציה הראשונה בחנות האפליקציות של אנדרואיד שחוצה אתה הקו הזה. למעשה יש כבר כמה עשרות כאלו, אבל היא בסך הכל השנייה של מיקרוסופט שעושה זאת, כשהקודמת הייתה סקייפ – שנרכשה על ידי החברה ולא פותחה לחלוטין בידיה.

מיקרוסופט, שכזכור זנחה את מערכת ההפעלה שלה לתחום הטלפוניה, מנסה להחדיר יותר ויותר אפליקציות שלה, במיוחד משרדיות, ל-Google Play ומול התחרות של גוגל עצמה, שמציעה אפליקציות דומות בענן, מדובר בהישג נאה במיוחד, כשלפני כשנה פחות או יותר נרשמו לתוכנה באנדרואיד חצי מיליארד הורדות 'בלבד'.

יצוין עם זאת שכמו הרבה מאוד אפליקציות שמגיעות למיליוני הורדות, וכמובן למיליארדי הורדות, גם וורד נהנית מכך שהיא מגיעה מותקנת כברירת מחדל בטלפונים ובטאבלטים רבים, כחלק מהסכמים שחתמה מיקרוסופט עם היצרניות בשוק, כך שייתכן שלא מעט אנשים בכלל לא הפעילו את האפליקציה בפועל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים