אחרי פיטורי העובדים: אורקל סוגרת את ראבלו הישראלית

אורקל הודיעה ללקוחות על סגירתה של ראבלו, כשלוש שנים לאחר שנרכשה באחד האקזיטים הגדולים של השנים האחרונות ● בחודש שעבר פיטרה אורקל כמה עשרות מעובדיה בישראל, כאשר על פי ההערכות כולם הועסקו במרכז שנפתח על בסיס רכישת ראבלו

היו שלום, ראבלו - אורקל סוגרת אותך

כחודש אחרי שפורסם על פיטורים באורקל ישראל – כולם עובדי ראבלו, שהחברה רכשה ב-2016 – היא הודיעה ללקוחות לפני ימים אחדים על סגירתה. בהודעה נכתב כי המוצר של ראבלו יגיע לסוף מעגל החיים שלו בסוף מאי הקרוב וכי הם יכולים להשתמש בו עד לתאריך זה, שכן לאחר מכן לא תינתן תמיכה עבורו.

אורקל רכשה את ראבלו בסכום שהוערך בחצי מיליארד דולר – אחד האקזיטים הגדולים של חברה ישראלית בשנים האחרונות. החברה הוקמה לפני כשמונה שנים על ידי היזמים הסדרתיים בני שניידר ורמי טמיר (שמאז עזבו אותה), וגייסה 54 מיליון דולר ממשקיעים כגון הקרנות סאקויה ובסמר. המרכז שהוקם על בסיס רכישת ראבלו מעסיק, לפי ההערכות, כ-80 מתוך 400 העובדים של אורקל בישראל. בחודש שעבר פיטרה אורקל כמה עשרות מעובדיה בישראל, כאשר ככל הנראה, כולם עבדו במרכז זה.

ראבלו פיתחה דרכים להרצת יישומים על גבי מחשוב ענן, וכן כלים לאיזון עומסים ולתפעול יעיל יותר של שירותים ויישומים על ענן ציבורי. פעילותה היוותה חלק מהמעבר של אורקל לעולם הענן והתחרות שלה מול חברות ענק בתחום, כגון AWS, גוגל ומיקרוסופט.

באורקל ישראל בחרו שלא להגיב על הידיעה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים