אורקל מפטרת עשרות עובדים בארץ – כחלק ממהלך עולמי כולל

מדובר בעובדים שהצטרפו אליה לאחר שרכשה את ראבלו הישראלית בתחילת 2016 ● בסך הכל, החברה מפטרת בימים אלה יותר מ-10% מכוח האדם שלה

אורקל. צילום אילוסטרציה: BigStock

אורקל החלה בהליכי פיטורים של עשרות עובדים בישראל – כך על פי דיווחים שפורסמו היום (ג'). מדובר בעובדים שהצטרפו אליה בעקבות רכישת ראבלו הישראלית בתחילת 2016, בסכום של כחצי מיליארד דולר.

הפיטורים בישראל הם חלק ממהלך כולל, שהחל במרץ האחרון ובמסגרתו מתכוונת אורקל לפטר, על פי הדיווחים, יותר מ-10% מכלל העובדים שלה – 14 אלף מ-137 אלף.

ראבלו מספקת דרכים להרצת יישומים על גבי מחשוב ענן, ופיתחה כלים לאיזון עומסים ולתפעול יעיל יותר של שירותים ויישומים על ענן ציבורי. כך, היא מסייעת לשנע יישומים מה-IT הפנימי של הלקוח הארגוני אל הענן הציבורי ולהפך. בדרך זו, כלי ראבלו משמשים מעין מפעיל וירטואלי לתחום הענן, ומנהלים עבור ארגונים את נכסי ה-IT שלהם – ובשקיפות.

כתוצאה מהרכישה הקימה אורקל ברעננה מרכז פיתוח לענן ציבורי, שעל פי הערכות מעסיק כ-80 מתוך 400 העובדים שלה בישראל. עדיין לא ברור מספר המפוטרים הצפויים, כולם עובדי מרכז זה, אולם על פי ההערכות הוא מגיע לכמחצית מכלל המועסקים בו.

יצוין כי ראבלו הוקמה ב-2011 וגייסה 54 מיליון דולר מכמה קרנות, ביניהן סאקויה. המטה שלה נמצא בפאלו אלטו, קליפורניה, לא רחוק מהעיר ראדווד – שם נמצא מטה אורקל. בין לקוחותיה נמנות אריסטה, ברוקייד, רד-האט, Suse וסימנטק.

באורקל סירבו להגיב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים