TransferWise הפכה לחברת הפינטק הגדולה ביותר באירופה

לאחר סבב גיוס שני מוצלח, שהניב השקעה בהיקף של 292 מיליון דולר, עומד כעת שווי חברת טרנספרווייז מלונדון - המספקת שירות העברת כספים בינלאומי - על 3.5 מיליארד דולר ● החברה עקפה את OakNorth והיא כעת הגדולה באירופה בתחומה

עולם בצמיחה. פינטק. אילוסטרציה: BigStock

לאירופה יש מובילה חדשה לתחום הפינטק – חברת TransferWise סיימה סבב גיוסים שני ומוצלח במיוחד בהיקף של 292 מיליון דולרים, ומתפארת כעת בשווי של 3.5 מיליארד דולר. העלייה בשווי החברה – המתמחה בהעברת כספים זולה וזמינה במיוחד מסביב לגלובוס – מציבה את טרנספרווייז כחברת הפינטק הגדולה יבשת, כך על פי דיווח של CNBC.

"לפני שמונה שנים היה לנו חלום, ובמובן מסוים כל העולם היה נגדנו. הצלחנו, צעד אחר צעד, לבנות את העסק וגם לשנות את הסביבה שסביבנו בכדי להיות הרבה יותר ידידותית לצרכנים", אמר לאחרונה המייסד השותף של טרנספרווייז, טאווט הינריקוס, בראיון לתקשורת.

החברה הבריטית, שבסיסה בלונדון, שהוקמה בשנת 2011, מונה כ-1,600 עובדים ונמצאת כל הזמן במצב של צמיחה. אבל בעקבות שורה של השקעות בסבב הגיוס, האחרון והשני שלה, הפכה TransferWise לגוף שקשה להתעלם ממנו ושמטלטל את גזרת הפינטק. היא עקפה את OakNorth ומתחרה כיום אפילו ב-MoneyGram וב-Western Union.

"עדיין מוקדם בבוקר בשביל TransferWise"

לאחר שני הסבבים, אנדרסן הורוביץ וביילי גיפורד, משקיעים מוקדמים של החברה, הרחיבו את אחזקותיהם בה, ואילו חברת ניהול הנכסים BlackRock גם היא השקיעה בה, מה שמציב את סך כל הכסף שגויס עד כה על ידי TransferWise על 689 מיליון דולר.

TransferWise מציעה ללקוחות שערי חליפין זולים לשליחת כסף לחו"ל על ידי עיבוד תשלומים בינלאומיים באמצעות שתי העברות מקומיות, במקום תשלום בינלאומי אחד יקר יותר.

מאז הקמתה החברה בנתה בסיס לקוחות של מעל 5 מיליון אנשים, והיא מטפלת בנפח עסקאות של 5.1 מיליארדי דולרים בכל חודש, באמצעות 12 המטות העולמיים שלה. בשנה הקרובה החברה מתכננת לצאת לקמפיין גיוס, שבמסגרתו תשכור עוד 750 עובדים חדשים ברחבי העולם.

לדברי מנכ"ל החברה והמייסד השותף שלה, קריסטו קארמן, "עדיין מוקדם בבוקר בשביל TransferWise". הוא הוסיף והבהיר כי "TransferWise חווה צמיחה פנומנלית והשקעה זו מעידה על כך. אנחנו לא צריכים לגייס כספים כדי להמשיך במסלול הזה, אבל אנחנו מוחמאים על ידי הרמה המתמשכת של העניין בנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים