משתמשים בתוכנות ישנות של אדובי? בקרוב תישארו לבד

החברה הודיעה כי היא מפסיקה לתמוך בתוכנות ישנות שלה, בכללן גרסאות ישנות של פוטושופ ולייטרום, ומעוניינת שהמשתמשים ישדרגו לגרסה מעודכנת יותר מעתה ואילך

פוטושופ. צילום: BigStock

משתמשים בתוכנות ישנות של אדובי? אם מדובר בתוכנות שהחברה כבר אינן תומכת בהן, יכול להיות שבתיבת הדואר שלכם תנחית בקרוב דרישה שתפסיקו להשתמש בהן.

מדובר בגרסאות של יישומי Creative Cloud שהחברה הכריזה בשבוע שעבר כי היא מפסיקה לתמוך בהן, כולל גרסאות ישנות של פוטושופ ושל לייטרום. אבל כאמור, לא רק שהיא מפסיקה לתמוך בהן, היא גם רוצה שהמשתמשים בהן ישדרגו לגרסה מעודכנת ו/או יפסיקו להשתמש בגרסאות שהיא כבר אינה תומכת בהן.

לא תספק יותר עדכונים ופתרונות של בעיות אבטחה

משמעות הפסקת התמיכה היא כי אדובי לא תספק יותר עדכונים ופתרונות של בעיות אבטחה עבור המוצרים הישנים, ולפי החברה הסכם המשתמש קובע שיש להפסיק להשתמש בהן. המכתבים נשלחו עם הודעות אישיות לגבי המוצרים בהם משתמש כל אחד מהממוענים. היא אף הודיעה שהמשך השימוש יכול לחשוף לתביעות, כולל של צדדים שלישיים.

"לרוע המזל לקוחות שימשיכו להשתמש בגרסאות ישנות ולא מורשות של Creative Cloud ייתכן ויצטרכו להתמודד עם טענות להפרת זכויות בידי צדדים שלישיים. אנחנו לא יכולים להגיב לטענות צד שלישי לגבי הפרות, מכיוון שמדובר בנושאים בדיון משפטי", מסרה החברה.

הכוונה של החברה היא כנראה לתביעה שהגישה נגדה דולבי בגין הפרת זכויות יוצרים, וזו גם הסיבה שהובילה, על פניו, להפסקת התמיכה בגרסאות שונות של התוכנות. בכל מקרה, מעתה תחת Creative Cloud יהיו זמינות שתי הגרסאות האחרונות של כל מוצר, לכל היותר, ורק בהן תומכת אדובי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים