אפל ו-SAP ישתפו פעולה ליצירת אפליקציות עסקיות נוספות ל-iOS

יצרנית התוכנה העסקית הגרמנית וענקית הטכנולוגיה מקופרטינו משתפות פעולה בכדי לסייע ללקוחות לפתח אפליקציות עסקיות ל-iOS באמצעות טכנולוגיית למידת מכונה של אפל

שינויים גדולים צפויים בגירסה הבאה של מערכת ההפעלה של אפל. צילום אילוסטרציה: BigStock

אפל מרחיבה את מערכת היחסים שלה עם חברת התוכנה הגרמנית SAP, וזאת במטרה להקל על הלקוחות המשותפים לבנות אפליקציות עסקיות לנייד באמצעות כלי למידת מכונה של יצרנית ה-iPhone.

במסגרת כנס SAPPHIRE NOW של SAP, שנערך בימים אלו באורלנדו שבפלורידה, הודיעו החברות כי הן משלבות את טכנולוגיית Core ML, העוסקת בלמידת מכונה, ואת פלטפורמת ARKit של אפל עם פלטפורמת הפיתוח של סאפ, SAP Cloud Platform בעבור iOS.

האינטגרציה עתידה לאפשר לעובדים לשלב במכשירי iPhone ו-iPad אשר להם תמיכה בטכנולוגיית מציאות רבודה יישומים שיתאימו לצורך מגוון משימות עסקיות.

הודעה משותפת למנכ"לי החברות

מנכ"לי אפל ו-SAP, ביל מק'דרמוט וטים קוק, בישרו על השת"פ והדגימו במצגת כיצד הוא יתבטא. לדוגמה הראו השניים כיצד משימות עסקיות אלו יכולות להיות תיקוני מכונות או הצלחה בשמירת מפרט יותר מדויק של הסטוק הקיים בחנויות.

ההודעה החדשה מעמיקה למעשה את השותפות בין אפל ל-SAP. בחודש מאי 2016 פרסמה אפל דו"ח שכותרתו "אפל מטלטלת את השוק הארגוני בשותפות חדשה עם SAP לצורך מהפכה בעבודה על ה-iPhone וה-iPad". קוק אמר אז כי "שותפות זו תשנה את האופן שבו iPhone ו-iPad משמשים את הארגון על ידי שילוב החדשנות והביטחון של ה-iOS עם המומחיות העמוקה של SAP בתוכנות עסקיות".

לאורך השנתיים האחרונות מאז פעלו השתיים בצוותא בכדי לבנות מחדש אפליקציות עסקיות לנייד, כולל כאלו לתחום משאבי האנוש וניהול ההוצאות. אפליקציות מקוריות פותחו במיוחד בעבור החומרה והתוכנה של מכשיר הדגל של החברה האמריקנית, כלומר, כאלו הפועלות בצורה חלקה יותר מאפליקציות מבוססות אינטרנט או מבוססות ענן שנועדו לעבוד על פלטפורמות מרובות.

כעת מתרחבת הברית גם כדי לספק יישומים שיעניקו מענה לתחומים עסקיים אחרים, כמו למשל רכש. בנוסף לפי החברות, ניתן יהיה להפעיל את האפליקציות שיפותחו גם על משפחת מחשבי MAC של אפל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים