טרנד מיקרו: תחרות סטארט-אפים בתחומי הסייבר לזכרו של תמיר סגל

תחרות לזכרו של מנכ"ל טרנד מיקרו בישראל, שנפטר לאחר מאבק במחלת הסרטן, קוראת ליזמים בתחום להגיש מועמדותם ולזכות בהזדמנות ייחודית להיכנס לתעשיית הסייבר העולמית

30/04/2019 14:23
תמיר סגל ז"ל, המנהל הראשון של פעילות טרנד מיקרו בישראל. צילום: יח"צ

טרנד מיקרו הכריזה בימים אלו על תחרות Segal Cybersecurity Innovation Award על שם תמיר סגל ז"ל, מנהל פעילות טרנד מיקרו ישראל, שנפטר בשנה שעברה ממחלת הסרטן.

החברה קוראת לסטארט-אפים ישראלים מתחום הסייבר, הנמצאות בשלב מוקדם וגייסו כסף ראשוני בלבד, להציג את הפתרון שלהן כדי ליהנות מליווי מקצועי לקידום המיזם על ידי החברה. המועד האחרון לרישום לתחרות הוא ה-6 ליוני.

פאנל שופטים הכולל מומחי סייבר ומשקיעים

בחברה ציינו כי הסייבר הישראלי, על פי דו"ח Finder Insight  של סטארט-אפ ניישן סנטרל, מהווה 20% מכלל השקעות הסייבר העולמיות בתמיכת קרנות הון סיכון. כאשר ההשקעות הזרות בסייבר ישראלי עולות, ומהוות 65% מכל העסקות בתחום. הגנת הדטה הוא המגזר הצומח ביותר בסייבר הישראלי, וב-2018 חצו לראשונה ההשקעות בסייבר המקומי רף של מיליארד דולר.

כמו כן הוסיפו בחברה כי על פי כללי התחרות, פאנל של שופטים, הכולל מומחי סייבר ומשקיעים, יכריז ב -20 ביוני מיהן חמש החברות שעלו לשלב הגמר בתחרות וב-18 ביולי יוזמנו החברות לפרזנטציות מול השופטים.

הסטארט-אפ הזוכה יקבל 10,000 דולר, שכר דירה למשרדים במגדל שרונה בתל אביב למשך שישה חודשים, ליווי וייעוץ של בכירי החברה שלהם, שני כרטיסים לתערוכת RSA בארצות הברית והכרות עם בכירים ענף הסייבר ויזמיו.

העשיר את חייהם של כל מי שעבד אתו

בטרנד-מיקרו סיפרו כי "תמיר העשיר את חייהם של כל מי שעבד אתו – כפי שמעידה ההשתפכות העצומה של עצב ואהדה שקיבלה הידיעה על מותו בטרם עת. כל קהילת ה-IT הישראלית, שסגל היה ממקימיה, הגיבה וסיפרה על כישרון, אופטימיות, אדיבות, חכמה ויצירתיות אין קץ. תמיר, שהיה חבר מסור, אנרגטי ומבריק אך צנוע היה מנהל המעניק השראה – מישהו שתמיד הקדיש את הזמן להקשיב ולהתייעץ עם הצוות שלו, אבל גם להוות דוגמה. כל זאת לא גרעו מהיותו מנהל ואיש מכירות פנטסטי שתרמו לזכיית הסניף הישראלי במכרזים ובתקציבים של הארגונים הגדולים בישראל".

לפרטים והרשמה לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים