סירין לאבס נקלעה לקשיים – ומפטרת רבע מהעובדים

המצב ה-"לא מדהים" של שוק הקריפטו והמכירות הנמוכות מהצפי של ה-Finney, סמארטפון הבלוקצ'יין של סירין לאבס, הביאו את החברה של משה חוגג להחליט על הפיטורים ועל הוצאת חלק מהפעילות למיקור-חוץ

משה חוגג, בכיר בעולם הקריפטו והבעלים של בית"ר ירושלים.

פיטורים בסירין לאבס: החברה מפטרת בימים אלה רבע מעובדיה, כ-15 מתוך ה-60 שהיא מעסיקה, ומעבירה חלק מהפעילות למיקור-חוץ. זאת, בעקבות קשיים שאליהם נקלעה החברה של משה חוגג.

סירין לאבס, שנוסדה ב-2013, היא ה-"בייבי" של חוגג – לצד בית"ר ירושלים, שאת הבעלות עליה הוא רכש באוגוסט האחרון. החברה היא חלק מקבוצת סינגולריטים, שחוגג משמש כיו"ר שלה, והיא הודיעה בימים אלה על סיום פיתוח ה-Finney – סמארטפון הבלוקצ'יין, שאותו השיקה בסוף השנה שעברה.

ה-Finney הוא טלפון חכם שמשמש גם כארנק אלקטרוני למטבעות קריפטו, ושמיועד בעיקר לאנשים הסוחרים במטבעות אלה. מחיר המכשיר עומד על כ-1,000 דולר וכדי לממן את פיתוחו גייסה סירין לאבס 160 מיליון דולר ב-ICO – הנפקה במטבע דיגיטלי. הייתה זו אחת ההנפקות הראשונות מסוגן.

חוגג הסביר את מהלך הפיטורים בכך שהשוק הגלובלי "לא במצב מדהים" ובמכירות של ה-Finney, שהן מתחת לצפי. זאת, על אף שהחברה גייסה כ-"שגריר" של המכשיר את אחד הכדורגלנים הבולטים, ליאו מסי. גורמים בשוק מעריכים שהחברה תתמקד בקידום המכירות של המכשיר, בתמיכה בלקוחות הקיימים ובקיצוץ בהוצאות על ידי הוצאת חלק מהפעילות שלה לגורמים חיצוניים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים