סמסונג תשיק את קו מוצרי ה-Note 10 הבא בארבעה דגמים

הענקית הדרום קוריאנית לא נוהגת להציג כמה דגמים בקו מכשירי הנוט, אבל דומה שהחברה נחושה באסטרטגיה שלה ליצור מקטעים בשוק ולפצל את קווי מוצרי העילית שלה, כדי להגביר את המכירות, בייחוד לאור הצלחת האסטרטגיה הזאת במכשירי ה-S10

מאריכה את תקופת עדכוני האבטחה. סמסונג. צילום: BigStock

לפי דיווח שפורסם באתר ETnews הקוריאני, מתכננת סמסונג להשיק את מכשיר הגלאקסי נוט 10 הבא שלה במגוון של ארבעה דגמים, ב-10 באוגוסט השנה.

שניים מהדגמים עתידים להיות דגמי LTE (דור 4 סלולרי), בגדלי מסך של 6.28 אינץ' ו-6.75 אינץ', שיכללו מערך צילום תלת-עדשי וארבע-עדשי בגב המכשיר, בהתאמה. בנוסף, יהיו שני דגמים עם מסך ומערך צילום אחורי דומה לדגמי ה-LTE, אבל עם תמיכה בטכנולוגיית דור 5.

סמסונג לא נוהגת להציג כמה דגמים בקו מכשירי הנוט שלה, אבל דומה שהחברה נחושה באסטרטגיה שלה ליצור מקטעים בשוק ולפצל את קווי מוצרי העילית שלה, כדי להגביר את המכירות, בייחוד לאור הצלחת האסטרטגיה הזאת במכשירי ה-S10 – שלראשונה כלל גם דגם מוזל (ה-S10e). החברה לא חשפה את כמויות המכירות של מכשירי הדור החדש שלה, אבל סיפרה שמכירות היום הראשון הגיעו לרמה של 120% יחסית למכירות היום הראשון של מכשירי הדור הקודם, ה-S9.

מנכ"ל החברה, דונג-ג'ין קו, ציין כי מכשירי ה-S10 זוכים לתגובה טובה בשוק הסיני הקלאסי.

בנוסף, לדברי מקור בתעשיית הרכיבים, "ידוע כי סמסונג ייצרה 14.5 מיליון מכשירים בשלושת השבועות הראשונים של חודש מרץ, כשממוצע הייצור של דגמי הדגל עומד על יותר מ-11 מיליון מכשירים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים