אפילו ענקיות עסקים רציניות עושות שטויות ב-1 באפריל

אפליקציה של גוגל לתקשור עם צבעונים שמבינה שפה טוליפית; מאגר IRL של שאטרסטוק שיכיל ספרייה פיזית מלאת מדפים על מדפים של תוכן; Discover Weekly playlist של ספוטיפיי שכל הלהיטים בו היו במתכונת דיסקו; ועוד ועוד מתיחות - חלקן מוצלחות ואחרות - פחות

ה-1 באפריל: יום מצחיק ומשוגע - גם ברשת. אילוסטרציה: BigStock

נראה שלחברות הטכנולוגיה יש חיבה למעשי קונדס, וכמה מן החברות הגדולות חיבקו בשמחה את ההזדמנות לבזבז קצת זמן על שטויות כמו ה-1 באפריל.

הנה כמה מה"שיגועים", מוצלחים יותר או פחות, שהציפו אתמול את הרשת:

Google Tulip – האפליקציה של גוגל לתקשור עם צבעונים, שהחברה הכריזה עליה אתמול, וציינה כי תהיה זמינה החל מ-1 באפריל 2019. בבלוג שלה כתבה גוגל, כי פיתחה ובחנה את האפליקציה בהולנד, המייצרת מדי שנה 12.5 מיליארד צבעונים.

"גוגל מתאימה במיוחד לפתור את האתגר של דיבור עם פרחים", כתבה החברה בבלוג הליצני. "בהתבסס על פיתוחים שנקראים תרגום מכונה נוירוני, עבדנו עם מרכז המחקר של אוניברסיטת ואגניגן כדי לתרגם את איתותי הצבעונים לשפה אנושית. לאחר שנתיים של אימונים, אנו לבסוף מסוגלים להוסיף את השפה הטוליפית למצב התרגום שהוספנו באחרונה לגוגל הום".

רק אציין, שאמנם אין לי שום טוליפים בבית, אבל כשביקשתי מגוגל הום לדבר עם הטוליפ שלי היא הגיבה ואמרה שאוסיף לו מעט מים… טוב.

Shutterstock, המספקת תמונות, ציורים וסרטוני וידיאו, בחרה לספר אתמול (ג'), כי היא מתכננת לבנות את הספרייה הגדולה בעולם, בשם מאגר IRL, שתכיל "מדפים על גבי מדפים של תמונות, וידיאו וערוצי וידיאו. וההברקה שלה: "משום שלפעמים חדשנות פירושה ללכת לאחור"…

שירות המוזיקה ספוטיפיי, בחר להשתעשע אתמול על ידי שינוי תכונת Discover Weekly playlist כך שתשמיע להיטי דיסקו, או גרסאות בסגנון דיסקו של להיטים שהם לא דיסקו. הפלייליסט שנוצר נקרא: Discover Weekly.

ועוד אחד של גוגל: גוגל "השיקה" שירות חדש, בשם Waymo Pet, המציע שירות של מכונית ללא נהג לחיות מחמד בלבד. "אנו נרגשים היום להכריז על פרויקט חיות המחמד החדש שלנו", ציינה גוגל בתחתית סרטון ההשקה. "זהו שירות הסעה עצמי, רק עבור חברינו הפרוותיים, הרכים והכשכשניים. חיות המחמד יכולות להזמין את השירות החל מ-1 באפריל 2019"…

עוד תעלול 1 באפריל, הפעם של סודהסטרים, ולא ממש "שוס": איך לעשות סודה מ… סליחה… גרעפצים. סרטון ההשקה לפתרון ייצור גז למכשיר הסודה סטרים מהגיהוקים שלנו ממש מושקע, וצולם עם האסטרונאוט סקוט קלי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים