אמן יועצים ואלסג הגיעו לפשרה בפרשת מכרז כרטוס הרכבת

בית המשפט העליון אישר את ההסדר בין הצדדים, על פיו הוכרזה אמן כזוכה במכרז - שהיקפו נאמד בעשרות מיליוני יורו - בתמורה לכך שתעסיק את החברה האיטלקית כקבלן משנה ● אברהם אסף, מנכ"ל משותף באמן יועצים: "אני משוכנע, כי השותפים החדשים שלנו יתרמו לפרויקט מניסיונם הרב"

בית  המשפט העליון אישר אתמול (ב') את הסדר הפשרה בין אמן יועצים לחברת אלסג (Elsag) האיטלקית, בפרשת מכרז כרטוס הרכבות. במסגרת הפשרה הסירה אלסג, שהפסידה לאמן במכרז, את התביעה שהגישה נגדה, ואמן הודיעה, כי תצרף  את החברה לפרויקט כקבלן מישנה. שופטי ההרכב, אשר גרוניס, עוזי פוגלמן ויצחק עמית, אישרו  את הפשרה וכתבו בפסק הדין, כי אמן יועצים היא הזוכה הרשמית במכרז.

המכרז לפיתוח ייצור, התקנה והטמעה של כרטיס חכם ברכבת ישראל, הסתיים בתחילת השנה שעברה, אז הוכרזה אמן יועצים כזוכה. אלסג, שהפסידה במכרז, הגישה בקשה לבית המשפט המחוזי בת"א לעכב את זכיית אמן בנימוק של בעיות טכניות בחתימות על טפסי המכרז. בנובמבר 2009 נענה בית המשפט המחוזי לעתירת האיטלקים וביטל את המכרז, שהיקפו נאמד בעשרות מיליוני יורו.

בעקבות הביטול פנתה אמן יועצים לבית המשפט העליון, בבקשה לערער על החלטת המחוזי, וכמו כן בבקשה לקבל אישור להמשיך בפרויקט עוד לפני הפסיקה הסופית. העליון נעתר לבקשה, הוציא צו ביניים זמני  שעיכב את החלטת המחוזי, וקבע דיון נוסף שנערך, כאמור, אתמול, ובו הודיעו שני הצדדים, כי הגיעו לפשרה.

אברהם אסף, מנכ"ל משותף באמן יועצים, אמר לאנשים ומחשבים, כי הוא שמח על הפשרה שהושגה והוא משוכנע שהשותפים החדשים יתרמו לפרויקט מניסיונם הרב. אסף העריך, כי למרות עיכוב  של שנה שנגרם בגלל הדיונים המשפטיים, ניתן יהיה  לעמוד בלוח הזמנים, והפיילוט ראשון  צפוי להיערך במחצית הראשונה של 2011.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים