מתנתקים מהסביבה עם אוזניות? הכירו את Plantronics Voyager 4210 UC

צבי קצבורג בחן מקרוב את האוזניות החדשות של פלנטרוניקס, המיועדות במיוחד לשימוש משרדי ויצא מרוצה

Plantronics Voyager 4210 UC. צילום: יח"צ

סביבה משרדית יכולה להיות רועשת. אנשים מדברים, מנהלים שיחות במסדרון בדיוק כשאתם צריכים חמש דקות של יכולת ריכוז מלאה בצד השני מישהו בדיוק באותו רגע שוכח שהוא מנהל שיחה פרטית באזור ציבורי, והצד השני גם מצליח לעצבן אותו ובתגובה הוא מרים את קולו. וזה כשדלת הזכוכית של המשרד שלכם עוד נעולה, במשרדים שמקפידים על שטחים פתוחים, זה בכלל יכול להפוך לקקופוניה לא נעימה שיכולה להפריע מאוד לניהול שיחות עסקיות.

ושיחות טלפון, גם בעידן ה-Messenger והווטסאפ, עדיין חשובות מאוד כדי לנהל עסקים: ממכירות, דרך שיווק ועד טיפול בלקוחות זועמים יותר ואולי הרבה פחות – וגם אם עושים את זה באמצעות טלפון נייד פרטי, או באמצעות תוכנת Skype ממוחשבת.

פלנטרוניקס, שלאחרונה החליטה לאחר רכישת פוליקום לשנות את שמה לפולי, מציעה את פתרון Voyager 4210 UC – אוזניה לשימוש משרדי שמאפשרת להתרכז בכל הרעש מסביב בשיחה החשובה שצריך לנהל באותו רגע, ובאופן נוח וקל לשימוש עם יתרון קטן נוסף: באמצעותה אפשר להשאיר את הטלפון או המחשב על השולחן בלי לפחד לצאת לרגע, להכין כוס קפה מכיוון שהיא תומכת במרחק עבודה מרשים של עד כ-30 מטרים.

Voyager 4210 היא אוזניה יחידה בקצה קשת פלסטיק שאליה מחובר מיקרופון שמסתובב על טבעת חיצונית. האוזנייה מתאימה לחבישה על אוזן ימין או שמאל, ולקשת הפלסטיק יש מעט פתיחה שבאמצעותה כל משתמש יכול להתאים למבנה הראש ולסגנון השימוש המועדף. המשקל של האוזנייה 110 גרם בלבד, והמבנה של הקשת והסגנון בו היא עוטפת את האוזן עם ציפוי פלסטיק אוורירי ונוח למגע, מאפשרים להישאר איתה על הראש במשך שעות ארוכות – כשבכל מקרה אפשר כמובן תמיד להוריד אותה ולהניח על השולח אם לא מנהלים שיחה.

השימוש בה כאמור פשוט מאוד, למטה יש כפתור הפעלה או כיבוי קטן ולצידו כפתור אדום גדול יותר שלחיצה עליו מאפשרת להשתיק את המיקרופון. כפתור ההפעלה הוא גם כפתור הצימוד, ולא משנה אם משתמשים בחיבור בלוטות' ישיר או בדונגל המצורף שמיועד לשימוש עם מחברי USB Type-C בלבד – בעת הצימוד יש ללחוץ אותו לאחר ההפעלה עוד קצת פנימה למשך שתי שניות לערך, ואפילו פחות, כדי לאפשר להתקן שאליו מתחברים לזהות את האוזנייה. לאחר מכן כמובן שמספיק להדליק אותה כדי ליצור את החיבור מחדש.

האוזנייה עצמה מבחוץ היא כפתור אחד גדול למעשה. לחיצה באמצע מאפשר לענות לשיחה או לנתק אותה, כאשר מעל ומתחת יש כפתורים ששולטים בעוצמת הקול. למעשה מבחינת תפעול גם נגמרות הפעולות הבסיסיות, אבל זה כמובן לא כל מה שיש ל-Voyager 4210 UC להציע.

מי שמכיר את פלנטרוניקס מהתחום הצרכני יותר, אם כי גם הוא נוגע עמוק בהוויה העסקית, יודע שתת המותג Voyager הוא זה שמלווה את הדיבוריות שלה. למעשה לא סתם הוא גם משמש את סדרת האוזניות המשרדית הזו, כי הוא מספר שהיכולות החכמות של סדרת הדיבוריות שולבו גם כאן.

לדוגמה, כהגדרת ברירת מחדל, אם משתיקים את המיקרופון לרגע ושוכחים, וחוזרים לדבר, מקבלים הודעה מתאימה שמזכירה שההשתקה פעילה ויש לבטל אותה. בנוסף, אם מנסים להגביר את עוצמת הקול מעבר למקסימום שומעים הודעה מתאימה, וזה גם כך בצד השני של הסקאלה. כמו כן בעת ההדלקה מקבלים הודעה שהחיבור נוצר וכמה זמן דיבור נותר. יש גם אלמנט נחמד נוסף והוא שבעת שיחה הטבעת מציגה צבע אדום כך שמי שמתקרב יכול לדעת שנמצאים באמצע שיחה גם ממרחק מה.

מעמעמת במשהו את רעשי הרקע

בכל הבדיקות התגלתה Voyager 4210 UC ככזו שמבצעת את העבודה שלה היטב. הצד השני, בזכות מיקרופון ביטול רעשים שמשולב בה, לא שמע את הרעשים הסביבתיים, וגם בעת שמוזיקה התנגנה ברקע היא לא הפריעה לניהול השיחה. למרות שעבור המשתמש היא מעמעמת במשהו את רעשי הרקע, היא לא משתיקה אותם לגמרי, וזאת מעבר לכך שאוזן אחת למעשה כמובן נותרת חופשיה.

בנוסף ניתן להוריד אפליקציה שמאפשרת לשלוט בכל היבטי התפעול שלה במלואם, וגם מאפשרת לעדכן את הקושחה שלה, וגם לעקוב אחר הסוללה בזמן אמת בטלפון עצמו. היא אמורה להחזיק מעמד 15 שעות דיבור, והטעינה של הסוללה היא באמצעות חיבור microUSB 2.0.

המחיר של Voyager 4210 UC הוא 219 דולרים. גרסה דומה לתפעול אך עם שתי אוזניות, Voyager 4220 UC, עולה 229 דולרים.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים