Arlo Ultra – מצלמת 4K אלחוטית לאבטחה – חוזרת להימכר השבוע

אחרי שבפברואר הורדה מהמדפים בשל כשל שהחברה זיהתה, מצלמת האבטחה, שלוכדת צילומים באיכות גבוהה במיוחד, שבה כעת לחנויות בגרסה המתוקנת לאחר עדכוני קושחה ● כהתחלה תימכר דרך אמזון ארה"ב ובריטניה

מי שומר עלינו מפני אמצעי האבטחה? מצלמת אבטחה בסלון. אילוסטרציה: BigStock

Arlo Ultra – מצלמת אבטחה חכמה שמתגאה בהקלטה באיכות גבוהה של 4K – חוזרת להימכר בכל העולם, שבועות ספורים לאחר שהמכשיר הורד מהמדפים בעקבות דיווחים על כמה בעיות רציניות בביצועיו.

מצלמת האבטחה המתקדמת הוכרזה לראשונה בנובמבר 2018, אולם מיד לאחר ההשקה הנרגשת של המכשיר המרשים החלו להתגלות בעיות ביצועים אצל הצרכנים הראשונים, ולכן ההפצה עוכבה.

למכשור האבטחה היומרני יש נתונים מרשימים כמו ביצועים אלחוטיים ואיכות 4K HDR, עם טווח צילום רחב במיוחד; תאורת LED מובנית; מיקרופון ורמקול; ואפשרות לצילום בצבע באור נמוך, ולא רק בשחור ולבן.

לא עוד צילומי אבטחה מטושטשים וכמעט בלתי ניתנים לזיהוי?

החוזקה הגדולה ביותר של מצלמת האבטחה היא כנראה גיבוי של יכולות בינה מלאכותית, לצורך איתור דמויות אנוש, כלי רכב וחבילות משלוחים. בנוסף, כמו במערכות אחרות של ארלו, ה-Arlo Ultra פועלת על סוללות, עם טעינה מגנטית חדשה החסינה בפני מים, כך שניתן למקמם את המצלמות בכל לוקיישן בלי צורך בחיבור קבוע למקור חשמל.

כעת נמסר כי Arlo Ultra עברה עדכוני קושחה וזמינה שוב לרכישה, מה שמסמן שהבעיות נפתרו ושהלקוחות עשויים לזכות סופסוף בחוויה הגדולה שהובטחה להם שמשמעה – לא עוד צילומי אבטחה מטושטשים וכמעט בלתי ניתנים לזיהוי אלא תיעודים איכותיים במיוחד לכל מטרה שהיא.

מעכשיו מתחילה המצלמה להימכר שוב, בראשית ברשת אמזון בבריטניה ובארה"ב ובהמשך גם ביתר ארצות העולם. אבל התענוג יקר. מצלמה בודדת תעלה בין 400 ל-600 דולרים ואם תהיו מעוניינים ביותר ממצלמה בודדת לצורכי האבטחה שלכם המחיר ירד מעט פר-יחידה, שלצורך הפעלתה תזדקקו גם למרכזת SmartHub, שנכללת במחיר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים