טלדור הטמיעה מערכת שיחות חכמות של בריטיש טלקום בלאומי

המערכת מאפשרת למתפעלי חדרי מסחר לדבר עם עמיתים רבים ממכשיר אחד, לרבות בשיחות קול ו-וידיאו, וכוללת בנוסף נתב של סיסקו ● היקף הפרויקט: 2.2 מיליון שקלים

בנק לאומי. צילום: BigStock

טלדור השלימה בימים אלה את הטמעתה של מערכת לניהול שיחות חכמות בבנק לאומי. פרויקט הטמעת המערכת, מתוצרת בריטיש טלקום, עלה לבנק 2.2 מיליון שקלים.

סיום ההטמעה צוין בהשתתפות בכירים משלוש החברות, ביניהם ולריו לומברדי, מנהל מכירות אזור יוון, איטליה והמזרח התיכון בחטיבת ה-Trade and Command של בריטיש טלקום. הוא ציין בשיחה עם אנשים ומחשבים שהפרויקט כלל "החלפת זירת המסחר של בנק לאומי, שהייתה מבוססת על מערכת טלפוניה קניינית, במערכת החדשה שלנו".

לדבריו, "המערכת החדשה מאפשרת למבצעים בזירת המסחר לדבר עם עמיתים רבים ממכשיר אחד, לקבל הצעות מחיר מברוקרים בחו"ל ולשדר אליהם הצעות. היא מבוססת על נתב ייעודי של סיסקו שמשמש למערכות CRM ושאותו אנחנו משלבים במוצר, ומאפשרת שילוב טכנולוגיות קול ו-VOIP, כגון סקייפ, לפי דרישת הלקוח, כמו גם קישור למערכות מידע פיננסיות. כמו כן, ההנהלה תוכל לפקח באמצעותה על כל המתרחש בזירת המסחר ממקום אחד".

לומברדי אמר כי מדובר בפרויקט מורכב, בין היתר מאחר שהמערכת מחוברת למערכות המחשוב האחרות של הבנק, ושהיא כוללת טכנולוגיות תקשורת, כגון הדור החמישי, וביג דטה. לדבריו, עקב המורכבות של פרויקטים מעין זה, בריטיש טלקום בחרה לעבוד עם טלדור, ש-"מסוגלת לבצע פרויקטים גדולים שדורשים הטמעה מורכבת".

מימין: טל כהן, מנהל חטיבת ה-Sales Collaboration בטלדו, ו-ולריו לומברדי, מנהל מכירות אזור יוון, איטליה והמזרח התיכון בחטיבת ה- Trade and Command של בריטיש טלקום. צילום: אבי בליזובסקי

מימין: טל כהן, מנהל חטיבת ה-Sales Collaboration בטלדו, ו-ולריו לומברדי, מנהל מכירות אזור יוון, איטליה והמזרח התיכון בחטיבת ה- Trade and Command של בריטיש טלקום. צילום: אבי בליזובסקי

הוא ציין ש-"המערכת תעזור לבנק לאומי במעבר שלו לדיגיטל. כאשר הבנקים עוברים ממערכות קול קנייניות וישנות (TDM) למערכות ממוחשבות (IP PBX), חדר העסקאות מפסיק להיות אי והוא מקושר לשאר החלקים של הבנק בתקשורת אחודה. לכן, ניתן לנתח את הנתונים המופקים בו כדי לשפר את השירות".

"בשל הצורך לקשר למערכות קיימות, אפשר לומר שכמעט כל חדר עסקאות הוא ייחודי ונדרשת קסטומיזציה רבה בכל פרויקט", הוסיף. "חדר העסקאות אמנם צורך 20% מהתקציב של בנק ממוצע, אבל הוא יכול להביא למרווח של עד 80%, ולכן מדובר בגורם קריטי. לפיכך, מדובר ב-SLA אגרסיבי. המשמעות היא שחלק גדול מההגדרות נעשות בשטח וכל דקת השבתה של חדר המסחר שבה יהיה נתק בתקשורת עם ספקיות נתונים פיננסיים שווה לבנק הרבה כסף".

הציפייה: שני פרויקטים חדשים בשנה הקרובה

לומברדי ציין שמלבד חדרי מסחר, בריטיש טלקום מספקת חדרי בקרה לחברות של תשתיות, כגון חשמל ותחבורה, וכן לצבאות. "המשותף לשני סוגי הלקוחות הוא שבניגוד למערכת טלפוניה ארגונית סטנדרטית, שם יש מעט קווים והרבה משתמשים, בחדרים אלה יש הרבה קווים שמשמשים, מלבד את הלקוחות שמתקשרים, גם לקשר עם חדרי מסחר אחרים ועם הבורסות במקרה של בנקים, או עם אתרים וחיישנים רבים במקרה של חדרי בקרה, כאשר על כל זה שולטים מעט מאוד עובדים".

לדברי לומברדי, בריטיש טלקום מצפה מטלדור להשיג לפחות שני פרויקטים חדשים בשנת הכספים של החברה, שתתחיל ב-1 באפריל הקרוב ותסתיים ב-31 במרץ 2020. "זה אולי נשמע מספר לא גבוה, אבל בפרויקטים מורכבים מסוג זה, מדובר בהמון", אמר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים