"יזמות – התמדה, תשוקה ומושא להערצה"

האורחת של מדור ITPreneur הפעם היא מעיין חכמי דגן, סמנכ"לית השיווק של yellowHEAD, שמשתפת בתובנות שלה לגבי יזמות

מעיין חכמי דגן, סמנכ"לית השיווק של yellowHEAD. צילום: יח"צ

אחת התעשיות שהיזמות ניכרת בה מכל פינה היא השיווק אונליין. זה לא לחינם – צריך ראש יצירתי, כזה שחושב מחוץ לקופסה ובעיקר יזמי כדי לדעת איך לשווק מוצרים נכון מוצרים לצרכנים.

מעיין חכמי דגן, אורחת המדור הפעם, היא סמנכ"לית השיווק של yellowHEAD – חברה שעוסקת בדיוק בתחום הזה, או, ליתר דיוק, בשיווק דיגיטלי מבוסס תוצאות. היא מציעה פתרונות שיווק מלאים בתחומי רכישת המשתמשים, שירותי SEO ושירותי ASO (ר"ת App Store Optimization). בין הלקוחות שלה, שמגיעים ממגוון ורטיקלים, יש חברות גדולות כמו גוגל, פלייטיקה, Airbnb וטינדר.

חכמי דגן עוסקת כבר יותר מתשע שנים בתעשיית השיווק אונליין. התפקיד הראשון שלה היה אונליין מדיה פלנר ביוניון מדיה. משם היא המשיכה ל-AIG, כאנליסטית של פעילות האונליין של החברה. היא עובדת כבר כארבע שנים ב-yellowHEAD ומונתה לתפקידה הנוכחי לפני כשנה.

יזמות בשבילה היא מושא להערצה. "יזמים הם מאמינים גדולים עם המון אומץ ויכולת לנסות דברים, להיכשל ולקום שוב", אמרה חכמי דגן. לדבריה, "התכונות שכל סטארט-אפיסט ויזם צריך הן התמדה לאורך זמן, הסקה מהירה מטעויות והרבה תשוקה למה שהוא עושה".

שאלנו אותה גם קצת בפן האישי. ובכן, השעה האהובה עליה במהלך היום היא "בבוקר מוקדם, בשעה שאני מגיעה למשרד. אני אוהבת לראות אותו כשהוא מתמלא ואת האנשים שמגיעים אליו בכל בוקר בכיף ובחיוך". כשהיא לא בעבודה, חכמי דגן מבלה כמה שיותר עם משפחה וחברים, ובייחוד עם שני הילדים הקטנים שלה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים