מיהם מצטייני המחשוב במפעלים חכמים וחדשנות במערכות ליבה?
עשרות פרסים הוענקו היום (ה') לטובים ביותר בתחומי הטכנולוגיה וה-IT, באירוע IT Awards 2018 של אנשים ומחשבים ● מיהם הזוכים בתחומי מפעלים חכמים וחדשנות במערכות ליבה?
נציגים של ארגונים רבים, ופרויקטים רבים שביצעו, עלו על הבמה בטקס מצטייני המחשוב IT Awards 2018 של אנשים ומחשבים. הטקס נערך היום (ה') באולם האירועים LAGO בראשון לציון, בהנחיית פלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים.
זוהי השנה ה-16 לתחרות. צוות השיפוט מנה 40 מומחים בכירים בתעשייה, והשנה הוא בחן מספר שיא של כל הזמנים מאז תחילת התחרות – 324 פרויקטים, שהוגשו בקטגוריות רבות ושונות.
להלן תיאורים קצרים של הפרויקטים שזכו בקטגוריות מפעלים חכמים וחדשנות במערכות ליבה.
מפעלים חכמים
Ship Drive RPA platform – ב-UPS ישראל
במסגרת פרויקט Ship Drive UPS Israel RPA platform הוקמה פלטפורמה דיגיטלית, מבוססת תשתית אוטומציה, להמרת תהליכי העבודה העמילותיים לתהליכים רובוטיים ושירות עצמי.
קליטת מיילים ב-Data Cup – איילון חברה לביטוח
המערכת מאפשרת קליטת מיילים לארכיון החברה והמרתם לקבצים, איתור פוליסות וממשקים לאחזור באמצעות OCR.
ניטור ובקרת מנופים וכלים כבדים – שיכון ובינוי
בוצעו איסוף וניתוח נתונים מעבודת מנועים חשמליים, לרבות מנופים, כלי הנדסה ועוד. כך, מתקבלת אינדיקציה מוקדמת על התפתחות תקלה, ויש יכולת לאבחון מוקדם של מקור וסיבת התקלה.
חדשנות במערכות ליבה
תיאום טכנאי שירות – סלקום
הוקמה מערכת חייגן אוטומטי לצורך אישור שינוי או ביטול של הגעת טכנאי סלקום וטכנאי בזק ללקוחות סלקום. זאת, כולל זיהוי שיחה נכנסת והזכרת המועד ללקוח.
מערכת לניהול למידה – קק"ל
הוקמה מערכת מבוססת CRM לניהול מערכות במרכזים של הקרן הקיימת לישראל. היא נועדה לסייע לתלמידים בחטיבה העליונה בפריפריה, לתגבור ולהעצמה בתחומי המדעים והטכנולוגיה.
Enterprise All Flash DC – כאל
בפרויקט הוקמה תשתית חדשה במרכזי המחשוב של כאל, מוכוונת חדשנות וגמישות, המאפשרת לארגון לנוע מהר יותר לעבר חדשנות.
IVR מאוחד – סלקום
הוקמה מערכת לזיהוי קולי עם קצר לסלקום, המביאה לזיהוי אחיד, כולל הקפצת מסך הלקוח. הפרויקט הביא ליעילות תפעולית ולשיפור שביעות רצון הלקוח.
החלפת מערכת ה-ERP והקופות – קבוצת קרביץ
בפרויקט הוטמעו כלי ליבה טכנולוגיים מתקדמים ויעילים, שיאפשרו את המשך הצמיחה וההתייעלות של הארגון, ויתמכו בכל הצרכים העסקיים הנוכחיים והעתידיים שלו – תוך שמירה על רציפות עסקית ועמידה ביעדי התקציב.
Billing Control Platform – ב-UPS ישראל
בפרויקט נערכה אינטגרציה של כלים מתקדמים למערכות ליבה, המאפשרת בקרה תקציבית על עולם השילוח הבינלאומי, שמורכב מכמות עצומה של סוגי חיובים ללקוח וכמה מאות סוגי עמלות.
ניהול ואיחוד מתקדם של מערך הלקוחות – תדיראן מוצרי צריכה וטכנולוגיה
הוקמה מערכת CRM בענן, בשיטה האג'ילית, לצורך שיפור חוויות הלקוח והשותפים העסקיים בערוצים השונים.
המשכיות עסקית למערכות מידע – ממשל זמין ברשות התקשוב
הפרויקט נותן מענה לצורך בהמשכיות עסקית עבור כל משרדי הממשלה המתארחים בחוות השרתים של ממשל זמין. זאת, עם גיבוש נהלי התאוששות ויישום שירותי סע"ר ב-DR.
CRM ארגוני – משרד החינוך
הפרויקט הביא לצירוף עוד משתמשים למערכת ה-CRM והעמיד ערוצי פנייה מקוונים לכל סוגי האוכלוסיות שמשרד החינוך משרת: עובדי הוראה, תלמידים, מוסדות חינוך ואזרחים.
מערכת לניהול מסמכים – עיריית רמת גן
הפרויקט הביא לניהול כלל המסמכים בעירייה ולאחידות בשיטת תיוק המסמכים, לטובת ייעול תהליכים ושיפור השירות לתושב.
מערכת להקצאת גז – נובל אנרג'י
בפרויקט הוקמה מערכת שמכילה אלגוריתם מורכב, המאפשר לבקרי הגז להריץ תרחישים שונים מסביב לשעון, עם יכולת להתערבות ידנית.
שדרוג מערכת ה-CRM והקמת אתר בשירות עצמי – דרך ארץ
מערכת ה-CRM בחברת דרך ארץ, המפעילה את כביש 6 – שודרגה. בוצעה החלפת כל תשתיות החומרה ושודרג האתר בשירות עצמי וניהול ציי רכב.
מערכת "משפטית" – עיריית רמת גן
הפרויקט הביא לניהול תיקי תביעה של העירייה, לאינטגרציה מלאה של פרטי התיק המשפטי ולסנכרון בין הגופים המשפטיים השונים.
כלנית, הטמעת סאפ – לאומית שירותי בריאות
בפרויקט בוצעו יישום והטמעת מערכת SAP/HANA, במטרה לאחד את תהליכי העבודה במחוזות ובמטה, לצד ניהול הסכמי רכש ובקרה תקציבית.
אורות – עיריית רמת גן
במסגרת הפרויקט בוצעה הטמעה של מערכת מחשוב באגף הרווחה העירוני. זו נותנת מענה לדרישות החדשות של משרד הרווחה.
פרויקט BOOST – ב-TIBA Parking Systems
במסגרת הפרויקט חוסלו תהליכים ידניים רבים. הפרויקט הביא למינוף העבודה ולזרימת עבודה משופרת, ויצר פתרון יעיל, משולב וכולל בתהליכי העבודה בארגון.
מערכת זימון תורים חכמה – עיריית כפר סבא
בפרויקט הוטמעה מערכת שמאפשרת לאזרח להזמין תורים למחלקות העירייה, ולעשות זאת באמצעות מערכת חכמה, שחוסכת זמן ומייעלת את תהליכי העבודה ברשות.
תכנון זמין – מינהל התכנון
בפרויקט XPLAN נבנתה מערכת המציגה לציבור הרחב את התכניות הנמצאות בהליכי תכנון. זה נעשה על ידי לחיצה על כפתור האייקון בטלפון, בכל מקום, אז מתקבלת רשימת התכניות המתוכננות באזור המבוקש.
הטמעת VDI למוקדי שירות – ישראכרט
במסגרת הפרויקט הוקמה תשתית חדשנית לניהול עמדות הקצה במוקדי השירות, על בסיס VMware, שרתי סיסקו ותחנות רזות של דל.
"גילדה" – אלביט
הוקמה פלטפורמת משחוק, כאמצעי להידוק הקשר ולעידוד שיתופי קוד וידע בין כלל מפתחי התוכנה בארגון.
CaaS – בנק לאומי
הוקמה תשתית חדשה למפתחים, המאפשרת להם להשתמש בטכנולוגיית קונטיינרים על גבי קוברנטיס, עם אפשרויות ניהול חכמות, הזדהויות, ניטור, סינון תקשורתי ואיזון עומסים.
OL system event – לאומי קארד
הוקמה תשתית לניהול אירועי זמן אמת – איסוף האירועים, ניהול מאגר האירועים ויצירת תגובה מידית.
הטמעת פריוריטי בחברה – GlobalDots
הוטמע פתרון טכנולוגי, מדויק ומותאם, הכולל ניהול מידע רב שקיים בחברה, תוך מעבר לענן וניהול מערך בילינג מורכב, הכולל חיוב לפי צריכה במודלים שונים.
ERP בפרו – גילת רשתות לווין
לחברה הגלובלית הוכנסה מערכת ERP פשוטה יותר לחברות הבנות, על מנת לייצר שקיפות ואיחוד נתונים במערכת אחת – תוך ביטול מערכות ישנות שונות ונפרדות ואיחודן למערכת ERP אחת. גילת פרו היא החברה הבת הראשונה מבין חברות בנות נוספות.
השתתף בהכנת הידיעה: יהודה קונפורטס.
שאפו מתוקתק ומאורגן כתמיד. איפה אפשר לצפות בכל התמונות שצולמו?