שירותי ענן וטכנולוגיה – לארגונים שחושבים בגדול
מהו הפוטנציאל הגלום בענן ומדוע כל העולם הולך לכיוון הזה? ● ברק למפיט, שותף וסמנכ"ל פיתוח עסקי ב- Exsitu, מסביר
העולם מתחלק לשני סוגי מנהלים: אלו שרואים מעבר לפינה ולא יותר, ואלו שרואים את המציאות העתידית גם כשהיא בחיתוליה או אפילו לא קיימת עדיין. למעשה, מנהלים שכבר מכירים את הטכנולוגיות של הענן יודעים שצמיחה מטאורית אפשרית רק עם שירותים מתקדמים. ובעוד שהעולם טס קדימה, בישראל מתחילים להפנים את היתרונות העצומים הטמונים בשירותי ענן לעסקים.
הכל עניין של תפיסה
המעבר למחשוב בענן מנוהל משנה את כל החיים הארגוניים מקצה אחד לקצה השני. בעצם, כמעט ואי אפשר להשוות בין התפקוד של הארגון לפני הכנסת מחשוב הענן המנוהל ואחריו. החיים הופכים להיות הרבה יותר פשוטים, נגישים, קלים, מהירים, מרגשים ורווחיים לכל הצדדים.
האדם עושה את המקצוע ולא המקצוע עושה את האדם, וכאשר מדובר בניהול זה משמעותי עוד יותר. הניהול בענן מעניק לחברות הזדמנות לפרוץ את השוק המקומי ולהגיע להצלחות שלא חלמתם על קיומן.
אם גם אתם סקרנים לדעת איך חברות מצליחות להגיע למיליוני אנשים בתשלום סמלי מדי חודש, כנראה שגם אתם חושבים בגדול. ברוכים הבאים, הגעתם למקום הנכון.
כמה ענן – ככה גדול
מיקרוסופט, אמזון, גוגל וענקיות האינטרנט כבר הבינו מזמן את הפוטנציאל הגלום בענן ואת העובדה שכל העולם הולך לכיוון הזה. גלישה במהירות האור, מתן שירותים מקיפים ללקוחות בתוך שניות, מיני Azure שכולו בדטה סנטר משלך – למעשה, זה רק עניין של זמן עד שהארגונים הגדולים בישראל ובעולם יעברו כולם
אבל כמו בכל שירות אחר, גם כאן שירות אישי עדיף על שירות ציבורי.
למה הענן המנוהל מיועד לאנשים שחושבים בגדול?
שירותי ענן מנוהלים לעסקים מספקים את המשאבים הנחוצים למשתמש, על פי צריכה, בזמן אמת, תוך תשלום רק על הנפח או ההיקף שבהם נעשה שימוש. סביבת העבודה והניהול של השירותים העסקיים בארגון שלכם הופכת להיות וירטואלית לחלוטין, הפיקוח על השירותים משחרר אתכם מדאגה לשרתים או ציוד והמתכנתים יכולים לדאוג למה שבאמת חשוב: פיתוח העסק וטיפוח חוויית הלקוח.
הכל מתחיל בראש ונגמר בלקוחות
ארגונים שרוצים לגדול ומהר, להגיע לרווחים מרשימים ולמקם את עצמם בנקודה מבטיחה מבחינה כלכלית, חושבים בצורה גלובלית ולא מתפשרים על הרמה הלוקאלית, יכולים להבטיח לעצמם יתרונות עצומים בשימוש בענן:
גמישות מרבית
שירותי ענן מוענקים לכם בכל רגע, בכל מקום, בכל רמה או תחום שרק תרצו. הגמישות המרבית שמעניקים שירותי ענן לעסקים משחררים את מומחי הארגון מהתעסקויות מיותרות ומאפשרים מיקוד בשיווק ובפיתוח חוויית הלקוח.
עובדים בשבילכם
תחזוקת שרתים? רכישת רשיונות? התקנות חומרה? תשכחו מזה. בענן, אתם נהנים מחופש מלא והעובדים מתמקדים במה שחשוב באמת.
התאוששות מהירה מאסון
בזמן שארגונים אחרים עושים שמיניות באוויר כדי להתמודד עם פיצויים ללקוחות בעקבות נפילת מערכות, אובדן מידע או דליפה ממאגרי מידע בשל טעויות ופריצות, שירות הענן המנוהל מאפשר התאוששות מאסון באופן כזה שהלקוחות שלכם בכלל לא ירגישו שקרה פה משהו.
סביבת עבודה חדשנית
בזבוז זמן על תפעול או התקנה? סרבולים של מיכון מיושן? כל אלו שייכים לעבר. סביבת העבודה הגלובלית מאפשרת לעובדי הארגון לעבוד מכל מקום, בכל שעה ובכל זמן, ולהיות מתוגמלים בהתאם למאמצים שלהם או על פי כל דגם שתבחרו לתגמל בו את העובדים שלכם. כשהעובדים שלכם עובדים על מערכות מתקדמות וחושבים בגדול, עובדים מהר ומגיעים תוך שניות ללקוחות, רק טבעי שהארגון שלכם יתפתח בצורה מטאורית.
בעוד שארגונים מסורתיים חוששים מהמעבר לענן, מנהלים אחרים מזהים את הפוטנציאל העצום שבגדילה. לאן אתם שייכים?
הכותב הוא שותף וסמנכ"ל פיתוח עסקי ב-Exsitu.
תגובות
(0)