הגנה מסייבר על רכבים: C2A Security גייסה 6.5 מיליון דולר

בחברה אומרים שהפתרונות שלהם מסוגלים לאתר ולעצור את כל סוגי מתקפות הסייבר על מכוניות - החל ממתקפות על מערכות אוטונומיות ועד לחולשות מעבדים ● הסכום מיועד להמשך השיווק ולתמיכה בלקוחות

C2A Security. צילום: יח"צ

הסטארט-אפ C2A Security מירושלים, המספק הגנה לרכבים מפני מתקפות סייבר, השלים סבב גיוס ראשון בסך כולל של 6.5 מיליון דולר – כך דיווחה החברה אתמול (ב'). את סבב הגיוס הובילו הקרנות מניב מוביליטי ו-ICV, בהשתתפות Labs/02.

הסבב הנוכחי מגיע לאחר גיוס Seed שביצעה החברה, בסך של חצי מיליון דולר.

C2A הוקמה ב-2016 על ידי מיכאל דיק, המשמש גם כמנכ"ל, ומעסיקה כ-20 עובדים. החברה פיתחה פתרונות שמגנים על המערכות הפנימיות של הרכב מפני מתקפות סייבר. בחברה אומרים שהפתרונות, שמותאמים אישית לפי צרכי יצרני הרכב, מסוגלים לאתר ולעצור את כל סוגי מתקפות הסייבר – החל ממתקפות על מערכות אוטונומיות ועד לחולשות מעבדים. הם יודעים לדבר האחד עם השני, וכך ליצור רשת הגנה על כל המערכות השונות של המכונית.

ב-C2A אומרים שהם כבר ביצעו אינטגרציה של המוצרים השונים שלה עם יצרני רכבים "מובילים בעולם", שאת שמותיהם הם לא חושפים. הם ציינו שבכוונתם לנצל את המימון החדש להרחבת החברה והשיווק שלה, כמו גם לתמיכה בלקוחותיה.

לדברי דיק, "סבב הגיוס יניב ערך משמעותי לחברה. שילוב המומחיות והקשרים הענפים של מניב מוביליטי בתחום הרכב עם הניסיון הרב של ICV בסייבר מביא לשולחן אצלנו שילוב של קרנות השקעה לסטארט-אפים בתחומי הסייבר לרכבים".

אולף סאקרס, שותף בקרן מניב מוביליטי, ציין כי "כבר מספר שנים שאנחנו בוחנים לעומק סטארט-אפים בתחום הסייבר למערכות הפנימיות של רכבים. הניתוח הטכני שביצענו, יחד עם שיחות מעמיקות עם לקוחות C2A, שכנע אותנו שיש להם פתרון לצורך קריטי, שרק יגדל עם הזמן".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים