דייב דה וולט, מבכירי תעשיית האבטחה, הפך לשותף בסורס דיפנס הישראלית

דה וולט, לשעבר מנכ"ל מק'אפי ו-FireEye ויועץ של הנשיא אובמה, מעמיק את נוכחותו בתעשיית הסייבר הישראלית: שנתיים לאחר שמונה לחבר דירקטוריון ב-Team8, הוא ייעץ ויהיה שותף פעיל בסורס דיפנס

דייב דה וולט. מעכשיו גם סגן יו"ר חבר היועצים של סייבריזן. צילום: ניב קנטור

דייב דה וולט, מי שהיה מנכ"ל מק'אפי ו-FireEye, ויעץ לברק אובמה כשהיה נשיא ארצות הברית, הפך לשותף ומשקיע בסורס דיפנס – סטארט-אפ ישראלי בתחום הסייבר ואבטחת המידע. הסכום שאותו השקיע דה וולט בחברה לא פורסם.

סורס דיפנס מציעה פתרון מבוסס פטנט למניעה אוטומטית ומידית של תקיפות אתרי אינטרנט מסחריים, שמקורן בכלים חיצוניים. היא הודיעה היום (ג') על כניסתה של קרן NightDragon Security, שמתמקדת בתחום הסייבר, כשותפה בחברה. בראש הקרן עומדים דה וולט, שגם ייסד אותה, וקן גונזלס. מעבר להשקעה הכספית, דה וולט ישמש כיועץ ושותף אסטרטגי פעיל בחברה.

דה וולט הוא מוותיקי תעשיית הסייבר העולמית ופועל בה כבר כ-27 שנים. בנוסף לתפקידיו בראשות מק'אפי ו-FireEye, הוא היה יו"ר מנדיאנט, שנרכשה על ידי FireEye, וכן סגן יו"ר ForgeRock Technologies ו-ForeScout. הוא עמד גם בראש דוקומנטום והוביל את מכירתה ל-EMC, והיה מעורב ברכישה של יותר מ-50 חברות. דה וולט אף מונה על ידי אובמה לחבר במועצה המייעצת לנשיא בנושאי טכנולוגיות אבטחה. לפני כשנתיים הוא הצטרף לחברת אבטחה ישראלית נוספת, Team8, כחבר דירקטוריון וכיו"ר החברה הבת Claroty.

שותפי-מייסדי סורס דיפנס: מימין - אביטל גרושקובסקי, סמנכ"ל מוצר, והדר בלוטרייך, מנכ"ל. צילום: יח"צ

שותפי-מייסדי סורס דיפנס: מימין – הדר בלוטרייך, מנכ"ל, ואביטל גרושקובסקי, סמנכ"ל מוצר. צילום: יח"צ

ההשקעה שלו מצטרפת לסבב גיוס A בהיקף של 10 מיליון דולר, שעליו הכריזה סורס דיפנס בספטמבר האחרון, בהובלת קרן JVP הירושלמית. תים תוכנה, חטיבת התוכנה של מלם תים, מפיצה בישראל את הפתרון שלה, שלפי החברה מאפשר לארגונים להטמיע פתרונות מתקדמים ללא חשש מאיומי אבטחת מידע. מדובר בפתרון שנועד לתת מענה בזמן אמת לתקיפות שמקורן בכלים חיצוניים שמוטמעים באתרי הלקוחות, כגון חלוניות צ'ט, יכולות אנליטיקה, פתרונות לסליקה ותשלומים ועוד. לטענת החברה, הפתרונות הקיימים לא נותנים מענה לתקיפות הללו. בנוסף, תכיפותן והתחכום שלהן הולכים ועולים, כך שחברות אתרים נרתעות מהוספת כלים חיצוניים, ולכן נשארות מאחור בכל הקשור להטמעת כלים שמסייעים להן בהשגת המטרות העסקיות.

בסורס דיפנס אומרים שפרצות האבטחה שבהן הפתרון של החברה מטפל טומנות בחובן נזק אדיר לבעלי האתרים: החל מגניבת פרטי לקוחות, דרך פגיעה ברווחיות ועד לחבלה ממשית במוניטין המותג. הפתרון שלה מבטיח שכלים חיצוניים המוטמעים באתר יהיו בעלי גישה מוגבלת, שתאפשר להם לעשות אך ורק את מה שלשמו הותקנו, מבלי להוות קרקע פורייה לפרצות ותקיפות אבטחה.

"הבעת אמון חזקה בחברה"

דה וולט אמר כי "אנחנו עדים להסלמה דרמטית במתקפות על אתרי אינטרנט מסחריים, הנובעות מפגם אוניברסלי באבטחה, שמקורו בכלים חיצוניים המוטמעים באתר. סורס דיפנס פיתחה פתרון ייחודי וחדשני, והיות שכמעט כל אתר סובל מבעיית אבטחה בהקשר הזה, אני רואה את הפוטנציאל האדיר שטמון בחברה".

הדר בלוטרייך, מנכ"ל ושותף מייסד בסורס דיפנס, אמר כי "הצטרפותם של דה וולט ו-NightDragon היא הבעת אמון חזקה מאוד בפוטנציאל העסקי ובחוסנה של החברה. הנהלת NightDragon, כמו גם המשקיעים הנוספים שלנו, מורכבת ממובילי דעה בולטים בתעשיית הסייבר העולמית, ואלה מאמינים ביכולת הפתרון שלנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים