מיקרוסופט סיימה רבעון עם גידול של 12% בהכנסות
התוצאות העסקיות לרבעון השני של הענקית מרדמונד: גידול של 12.29% בהכנסות ומעבר לרווח נקי של 8.42 מיליון דולרים ● השיפור נבע בעיקרו מגידול דרמטי בפעילות של הענקית מרדמונד בענן
מיקרוסופט פרסמה את התוצאות העסקיות לרבעון השני של שנתה הכספית 2019, שהסתיימה ב-31 בדצמבר האחרון. הנתונים מעלים כי היא צפויה להתמודד מול אמזון על הכתר בשווי השוק.
ברבעון האמור, ההוצאות הכלליות של הענקית מרדמונד גדלו ב-9.75% – 1.98 מיליארד דולרים, ועמדו על 22.21 מיליארד. ההכנסות גדלו יותר ב-3.55 מיליארד דולרים, והגיעו ל-32.47 מיליארד, נתון המשקף עליה של 12.29%. מתוכן, ההכנסות ממכירת מוצרים פחתו ב-9.52% ועמדו על 16.22 מיליארד דולרים – ואילו ההכנסות ממכירת שירותים, משמע בעיקר הפעילות בענן, גדלו ב-47.85%, ועמדו על 16.25 מיליארד דולרים.
ההוצאות הגולמיות ברבעון השני השנה גדלו ב-12.28% ועמדו על 12.42 מיליארד דולרים. הרווח הגולמי גדל ב-12.29% ועמד על 20.05 מיליארד דולרים. הרווח הגולמי השולי עמד על 61.74% – ללא שינוי לעומת הרווח הגולמי השולי ברבעון המקביל אשתקד.
נדאלה: שנה טובה בגלל החדשנות
ההוצאות התפעוליות גדלו ב-6.7% ועמדו על 9.79 מיליארד דולרים. הרווח התפעולי גדל ב-18.19% ועמד על 10.26 מיליארד דולרים. הכנסות המימון קטנו ב-74.08% ועמדו על 127 מיליון דולרים, וחבות המס ירדה דרמטית ב-87.3% ועמדה על 1.97 מיליארד דולרים.
על רקע כלל הנתונים הללו, החברה הציגה רווח נקי של 8.42 מיליארד דולרים. זאת, לעומת הפסד נקי של 6.3 מיליארד דולרים ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי למניה עמד על 1.08 דולר, לעומת הפסד של 0.82 דולר ברבעון המקביל אשתקד.
סאטיה נדאלה, מנכ"ל מיקרוסופט, היה מרוצה מאוד מהתוצאות ואמר כי "בשל החדשנות שגילינו והאמון של לקוחותנו, אנחנו מציגים שנה כספית טובה. הלקוחות שלנו בטוחים ביכולת שלנו להניע את המעבר של ארגונים ולבנות עבורם יכולות דיגיטליות".
תגובות
(0)