המנהלת בנעלי בית: נטלי קנטור, Exagrid

מדור המנהל/ת בנעלי בית עושה לכם היכרות עם המנמ"רים, מנהלי הטכנולוגיה ובכירים במשק - מיהם? מה הם אוהבים? ומה התכניות שלהם לעתיד? ● והפעם: נטלי קנטור, מנהלת מכירות Exagrid בישראל

נטלי קנטור, מנהלת מכירות Exagrid בישראל. צילום: ניב קנטור

שם: נטלי קנטור.

מצב משפחתי: נשואה לניב קנטור, בעל וצלם מדהים (צלם הבית של אנשים ומחשבים), ויחד עם נדב (10) ואסף (7) אנחנו משלימים תא משפחתי. לפני כ-12 שנים ניב ואני אימצנו את הכלב פאקו, שמהר מאוד הפך לבן משפחה, ועד היום אני מודה לניב שבזכותו נדבקתי באהבה המטורפת לכלבים.

קריירה: מנהלת מכירות Exagrid בישראל. הגעתי ל-Exagrid אחרי שש שנים ב-Dell-EMC, כמנהלת חטיבת הגנת המידע. לשם הגעתי לאחר שמונה שנים כמנהלת לקוח בסימנטק, בתפקיד זה התנסיתי בכמה מגזרים שונים ולכן, יש לי היכרות רבה עם לקוחות מגוונים בשוק.

מהו האתגר המרכזי שלך לשנה הקרובה? להחדיר מודעות לכל לקוח בארץ על קיומה של Exagrid. אנחנו מייצגים פתרון שמסמן את המחר, או את היום עם ההיערכות למחר. עיקר המפתח של הצלחת Exagrid בעולם טמון בגישה חדשנית – גם ברמת הפתרון החדשני ברמה הטכנולוגית, וגם ברמה העסקית. אין לקוח שלא צריך לגבות, ואנחנו היחידים שמספקים תשתית לגיבוי שנותנת שקט אמיתי ללקוח.

מהו הנושא הכי חם שלא מדברים עליו בתעשייה? בניגוד למה שכולם אומרים, גיבויים. גיבויים כמערכת ליבה של הארגון ולא כתופעת לוואי.

על מה מדברים יותר מדי? על הענן כפתרון קסם לכל דבר. לענן עלויות נלוות קשות לעיכול בזמן אמת והשפעה רצינית על ביצועים – בוודאות בעולמות הגיבוי, אך גם בעולמות נוספים רבים. יש לשקול בצורה קפדנית מה ולאיזה צורך הלקוח פונה לענן.

למי את רוצה לפרגן? לאופיר אבקסיס, מנכ"ל טרהסקיי. העבודה שלי מול טרהסקיי בתפקידי הקודם הייתה מאוד צמודה וכולם יודעים את זה. ההערצה שלי לשינוי שאופיר עשה בחברה בשנתיים האחרונות גם היא לא סוד. איש מדהים, מקצוען מדהים.

מעוררת השראה. ד"ר ארנה ברי. צילום: אייל יצהר

מעוררת השראה. ד"ר ארנה ברי. צילום: אייל יצהר צילום: אייל יצהר

מי מעורר/ת אצלך השראה? ד"ר ארנה ברי, לשעבר המדענית הראשית של מדינת ישראל ודמות מאוד בכירה ב-EMC העולמית. היא אישה שמהווה דמות להערצה, נלחמת עם מחלה קשה שלא גרמה לה להפסיק לשאוף ולהילחם על החיים. בנוסף, באחרונה, עקב עליית נושא האלימות במשפחה ונגד נשים על סדר היום, היא התוודתה בתקשורת על היותה אישה שסבלה מאלימות בבית מצד בעלה. כמה אומץ באישה אחת. אישה גדולה מהחיים.

מה יש לך לומר על "המוח היהודי?" עם נבחר או לא, המוח היהודי שונה, מבריק, מוביל, מחדש, משנה ומייצר. במקום לומר שאנחנו "אור לגויים", הייתי משנה ל-"אור לעולם". אנחנו בהחלט המנורה הכי קטנה – שמקרינה את האור החזק ביותר. ניתן לראות את זה בתחומים רבים כמו האגטק – טכנולוגיות ישראליות בתחום החקלאות, שמסייעות למדינות שונות ברחבי הגלובוס.

מהו הדבר הגדול הבא ? הטרנד הטכנולוגי הבא ששווה להשקיע בו? אני לא מרגישה בנוח לדבר במונחי טרנדים. הכרתי מספיק לקוחות שהטמיעו תוכנה כשירות (SaaS) במקומות הלא נכונים, וגם לקוחות שרצו לענן וחזרו ממנו אחרי שהבינו שלא כל מקרה מתאים לענן. כיום הכל סביב בינה מלאכותית, Deep Learningו-Big Data. כך תופס אותנו תמיד הדבר החדש.

חשוב מאוד להוביל קידמה, אבל יש להתנהל אל מול העולם הנוכחי וזה שמתקרב בצעדי ענק בחוכמה. טרנד זה בהחלט מילה יפה, אבל היא רק מילה. לרוב אני נוטה לצחוק על תופעת הטרנדים ואז מתקדמת.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים