דיווחים: סנאפ פיטרה שני בכירים עקב התנהלות מינית לא ראויה

כאילו לא הספיקו לה עזיבותיהם היזומות של שלל בכירים, כעת נחשף שהחברה נאלצה לפטר שני מנהלים נוספים עקב פרשיית ניהול יחסים לא ראויים במקום העבודה עם עובדת קבלן - מה שבטוח לא יתרום נקודות חיוביות לתדמית המתדרדרת שלה

ממשיכה להתקדם אל מוצרי מציאות רבודה. סנאפ

חברת סנאפ  האמונה על אפליקציית הרשת החברתית סנאפצ'ט – דיווחה על פיטורים של שניים מבכיריה בשבועות האחרונים. על פי דיווח, החברה גילתה לאחר חקירה שאחד המנהלים המובילים שלה, לכאורה, היה בעל מערכת יחסים לא הולמת עם עובדת קבלן. המנהל האחר לא היה מעורב במישרין בפרשה, אלא היה אחראי על הבכיר שדווח כי התנהל באופן מיני בלתי הולם.

הוול סטריט ג'ורנל דיווח כי חקירה חיצונית גילתה שראש תחום האבטחה העולמית של סנאפ, פרנסיס ראסיופי, פיטר את עובדת הקבלן לאחר שקיים איתה קשר מיני וכשהיחסים ביניהם הסתיימו. הג'ורנל טען שהמקור לידיעה הוא אנשים אנונימיים שמכרים את הנושא. ראסיופי והממונה עליו, ג'ייסון הלברט, ראש תחום משאבי אנוש, נתבקשו לעזוב את החברה בינואר בעקבות החקירה.

ראסיופי הוא איש צבא ארה"ב לשעבר שעבד בסנאפ מאז יולי 2017, על פי פרופיל הלינקדאין שלו הוא עבד בעבר כיועץ לניהול עושר ב-Merrill Lynch.

יצוין כי לפי דיווח אחר, ב-Cheddar, חברת נוספת, שהיא המעסיקה של עובדת הקבלן, קיבלה סכום נכבד של כסף מהבכיר של סנאפ. האתר טוען כי ראסיופי שילם סכום של שש ספרות לחברה בשם סנאפ, וככל הנראה כדי להשתיק את הפרשייה הלא רצויה מבחינת החברה. אין עוד מקורות לטענות אלו.

הפיטורים מגיעים כשהחברה בלאו הכי בצרות עם הנהלתה הבכירה – שרשרת ארוכה של מנהליה עזבו באחרונה את סנאפ. המנהל האחרון שעזב אותה הוא טים סטון, סמנכ"ל הכספים. קדמו לו ראש מחלקת השותפויות האסטרטגיות הגלובליות, אליזבת הרבס-בריידי; מנהל האסטרטגיה הראשי שלה, אימרן חאהן, וסגן נשיא התוכן שלה, ניק בל. והיו עוד נטישות מדוברות אחרות, כמו זו של מארי ריטי, סגנית נשיא תחום התקשורת, ראש תחום המוצר, טום קונרד, ומנהל תחום המכירות, ג'ף לוקאס. ביום ג' דיווחה רשת הטלוויזיה Cheddar, כי קריסטין סאות'י, סמנכ"לית קשרי המשק של החברה, עזבה גם היא בשקט בנובמבר 2018.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים