המנהל בנעלי בית: שי שפיגלבלט, Home Hero

מדור המנהל בנעלי בית עושה לכם היכרות עם המנמ"רים ושאר המנהלים הטכנולוגיים הבכירים במשק - מיהם? מה הם אוהבים? ומה התכניות שלהם לעתיד? ● והפעם: שי שפיגלבלט, מנכ"ל ומייסד סטארט-אפ הנדל"ן Hero Home

שי שפיגלבלט, מנכ"ל ומייסד Hero Home. צילום: ג'ימפס

שם: שי שפיגלבלט.

קריירה: מנכ"ל ומייסד סטארט-אפ הנדל"ן Hero Home. בעבר הייתי ארכיטקט ראשי בקוואלקום ושימשתי חלק מפיתוח טכנולוגיית הדור החמישי.

השכלה: תואר ראשון בהנדסת פיזיקה גרעינית משולב עם הנדסת חשמל מאוניברסיטת בן גוריון, ותואר שני במינהל עסקים (Global MBA) מהמרכז הבינתחומי הרצליה.

קריירה והשכלה של בת הזוג: אשתי, שלומית שפיגלבלט, שאני מאוד מעריץ ומעריך, מכהנת כמנהלת מחלקת החינוך בישוב אורנית. היא בעלת תואר ראשון בחינוך ותואר שני כפול בהוראת המדעים המדויקים ומנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב.

זוגיות: נשוי + 2 ילדים – שוהם בן 15 ושירה בת 12. יש לנו זוגיות מדהימה, המושתתת על אהבה והערכה.

שעות הפנאי: לא הרבה בתקופה זו, אך עדיין מבלה עם אשתי והילדים, ועושה ספורט.

תחביבים: מכור לפילאטיס, משחק שחמט ומתגעגע לדיג.

ספורט: בעיקר בסופי שבוע – פילאטיס, ריצה ורכיבת אופניים.

הישגים בספורט, השתתפות בתחרויות: אני מאמין שבעתיד.

אם לא היית בוחר במקצוע הזה, מה היית עושה כיום? ומהו החלום שלך לעתיד? אני חושב שקריירה של אדם בנויה משכבות. חלק מה-DNA שלי הוא לנסות תחומים שונים בחיים ולהשתמש בארגז הכלים שרכשתי כדי לממש את עצמי בתחומים אחרים. התפתחותי הטבעית החלה בהנדסה ומשם עברתי להבנת עולם העסק לצרכן (B2C), שזה אתגר עצום. בכל יום אני קם בתשוקה כדי לפענח את התובנות של עולם זה. החלום שלי לעתיד והשלב הבא בחיי הוא להתעסק בפילנתרופיה, כדי לתרום לאנשים עד כמה שאפשר.

מה יהיו הנושאים המרכזיים שיעסיקו את המנמ"רים בעוד חמש שנים? העולם כולו עובר טרנספורמציה מנותני שירותים למערכות אוטונומיות. הדילמות האתיות ילוו את ההתפתחות הטכנולוגית והמאבק בין היכולות התבונתיות של האדם למכונה ימשיך להתקיים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים