הזוכה בתחרות הדודלים של גוגל: ילדה בת שש

שרה גומז-ליין מ-וירג'יניה ציירה דינוזאורים במהלך הפסקת חשמל בבית הספר - וזכתה ב-30 אלף דולר ובהופעה של הציור בדף הבית של גוגל במשך יממה שלמה

הדודל הזוכה. מקור: גוגל

המנצחת הגדולה בתחרות ה-Doodle for Google לשנת 2018 היא ילדה בת שש מ-וירג'יניה, ארצות הברית, בשם שרה גומז-ליין. ציור הדינוזאור האינטראקטיבי שלה הופיע אתמול (ג') בדף הבית של גוגל במשך 24 שעות, ובנוסף – היא זכתה למלגה בסך 30 אלף דולר.

במהלך 10 השנים האחרונות מזמינה גוגל תלמידים לשלוח ציורים שלהם לתחרות השנתית. השנה, נושא הציורים היה "מה מלהיב אותי". המנצחת הקטנה הוכרזה בטקס שנערך במשרדי גוגל בקליפורניה, שהוזמנו אליו הפיינליסטים מכל קבוצת גיל.

הוריה של הילדה, שנמצאת בכיתה ב', סיפרו כי היא ציירה את הדינוזאורים שלה ביום סוער, כשבבית הספר שלה הייתה הפסקת חשמל, בעקבות חלומה להיות פליאונטולוגית – חוקרת מאובנים.

בציור שלה מופיעים טיראנוזאור רקס ירוק מפוספס באדום, סוג של טריצראטופס -אריה בן כלאיים, ביצת דינוזאורים, דיפלודוקוס כחול שנראה קצת עצוב, את חפירה ועוד יצור שנראה כמו סטגוזאורוס.

בפעם הראשונה מאז החלה התחרות, זכתה המנצחת לשיתוף פעולה עם הצוות של Google Doodle, כדי להפוך את יצירתה לחוויה אינטראקטיבית. צוות היוצרים שאל את גומז-ליין על תחביביה ונושאי העניין שלה, ובהתאם לכך סייע לה להפוך את הדינוזאורים שלה ליצורים פעילים: בלחיצת עכבר, הטי-רקס מנגן בחצוצרה, הטריצראטופס אוכל גלידה, הדיפלודוקוס מותח את צווארו הארוך לעבר שיח אוכמניות שמופיע פתאום בתחתית הציור וכו'… לאחר שמפעילים כל פריט בציור – מגיעה החגיגה הגדולה.

מאחורי הקלעים של התחרות. מקור: גוגל

"שאיפות בממדי דינוזאור"

"התאהבנו בציורי הדינוזאורים של שרה ונדלקנו על שאיפותיה הגדולות (אפשר להגיד בממדי דינוזאור) לעתידה, בייחוד לאור גילה הצעיר", ציינה גוגל בהודעת הזכייה.

הדינוזאורים נמחקו מהעולם לפני 65 מיליון שנים בעקבות התנגשות אסטרואיד באזור שכיום נקרא יוקאטאן פנינסולה במקסיקו. כוח הפיצוץ, השווה למיליארד פצצות אטום, הכחיד כל יצור חי בטווח של מאות אלפי קילומטרים.

יצוין כי מלבד מלגת הקולג' שבה זכתה הילדה, בית הספר שבו היא לומדת יקבל 50 אלף דולר לרכישת ציוד טכנולוגי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים