המנהל בנעלי בית: דוד סגל, אופיסופט

מערכת אנשים ומחשבים מכירה לכם את המנמ"רים ושאר המנהלים הטכנולוגיים הבכירים במשק - מיהם? מה הם אוהבים? ומה התכניות שלהם לעתיד? ● והפעם: דוד סגל, מנהל אופיסופט

דוד סגל, מנכ"ל אופיסופט. צילום: פלי הנמר

שם: דוד סגל.

קריירה: מנהל את אופיסופט, חברה מקבוצת SQLink שעוסקת בתחומי ה-BI והאנליטיקה. בעבר ניהלתי, כסמנכ"ל, את חטיבת פיתוח התוכנה בטלדור, הקמתי וניהלתי את תחום הפרויקטים ומיקור-החוץ בתים וניהלתי את תחום הממשלה והציבור ביעל.

השכלה: בוגר מכללת הדסה בתחום המחשבים ופיתוח התוכנה.

קריירה והשכלה של בת הזוג: מנהלת בחברת השקעות בינלאומית, בעלת תואר בתזונה.

זוגיות: נשוי ואב לשלושה בנים ובת. שלושת הבנים עוסקים במחשבים והבת הקטנה לומדת חינוך מיוחד.

שעות הפנאי: בעיקר בסופי שבוע.

תחביבים: מייצר יין בחצר. ייצרתי קברנה סובניון, מוסקט חצי יבש עם 17% אלכוהול ושיראז – בסך הכל כ-500 בקבוקים, שלא נשאר הרבה מהם. כמו כן, אני מגדל סחלבים מכל הסוגים, שאת חלקם הבאתי כשתילים קטנים מתאילנד בבקבוקים, ומתפעל מספר אקווריומים – אקווריום גדול עם ציקלידים מיוחדים, אקווריום עם צמחיה ודיסקוסים. בנוסף, אני חולה על תאילנד, במיוחד על קוסמוי. וחשוב לא פחות – אוהד בית"ר ירושלים שרוף (מהיציע המערבי!).

ספורט: אני מכור לחדר כושר, בעיקר אימוני כוח. אני מתחזק דף בפייסבוק בשם רק בריאות, כושר ואושר Good Health, Fitness & Happiness.

הישגים בספורט, השתתפות בתחרויות? השתתפתי בכמה תחרויות ריצה ואני חלק מ-"פרלמנט חדר הכושר של מטי בירושלים".

אם לא היית בוחר במקצוע הזה, מה היית עושה כיום? מהו החלום שלך לעתיד? הייתי בעלים של בניין בקוסמוי, עם שלוש קומות: בקומה העליונה חדר כושר, באמצעית מקום למסאג'ים ובתחתונה מסעדת בריאות על בסיס חלבונים וירקות, בלי פחמימות.

מה יהיו הנושאים המרכזיים שיעסיקו את המנמ"רים בעוד חמש שנים? כיום, המנמ"ר מתעסק בעיקר בתפעול השוטף. המנמ"ר של המחר יצטרך להתמודד עם הדרישה ההולכת וגוברת לתובנות מהמידע, על בסיס אנליטיקה. ממצב של עודף נתונים לא מנוצלים כיום, הניהול העתידי יהיה מבוסס על תובנות (לימוד מכונה), וימליצו וינחו את המנהלים המוצלחים ואת התובנות הללו יצטרך לספק המנמ"ר החדש.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים