אינוביד גייסה 30 מיליון דולר מגולדמן זאקס

החברה, שפיתחה פלטפורמה טכנולוגית לפרסום בווידיאו, תשתמש בהשקעה לטובת המשך הפיתוח של מוצריה וההתרחבות הגלובלית שלה

צביקה נטר, מנכ"ל ומייסד שותף של אינוביד. צילום: יח"צ

אינוביד הישראלית, שפיתחה פלטפורמה טכנולוגית לפרסום בווידיאו, הודיעה היום (ב') על גיוס בסך 30 מיליון דולר מקבוצת ההשקעות הפרטית של בנק ההשקעות גולדמן זאקס. החברה תשתמש בכסף לטובת הרחבת נוכחותה בעולם ולפיתוח הטכנולוגיה שלה בתחום הטלוויזיה החכמה והמקושרת.

החברה מציעה שני מוצרים: האחד מאפשר לבחור בין פרסומות המאפשרות בחירה לצרכן בין צפייה בפרסומת אינטראקטיבית אחת לצפייה במספר רב של פרסומות רגילות, והשני הוא קמפיינים פרסומיים בשידורים חיים בטלוויזיה מבוססת אינטרנט.

אינוביד מחזיקה משרדים בניו-יורק, שיקגו, סן פרנסיסקו, לוס אנג׳לס, לונדון, תל אביב, סידני וסינגפור. היא הכריזה בעבר על שיתופי פעולה עם יבמ, אורקל ואדובי בתחום הענן, כמו גם על שיתוף פעולה עם טוויטר. בין הלקוחות שלה נמצאים מותגים גדולים כמו לוריאל, דיסני, רד בול, טויוטה, בנק אוף אמריקה ומקדונלדס. בנוסף, היא עובדת עם ספקי תוכן כמו הולו, פוקס ופלייסטיישן של סוני. לדבריה, היא מגיעה ליותר מ-75 מיליון משקי בית בארצות הברית.

בשנה האחרונה הוכרזה אינוביד כאחת החברות הגדלות באופן המהיר ביותר בצפון אמריקה במסגרת דירוג 500 החברות הטכנולוגיות של דלויט והוכרה על ידי גרטנר כחברה שיש לעקוב אחריה. בנוסף לגיוס, הולגר סטאוד מקבוצת ההשקעות הפרטית של גולדמן זאקס יצטרף למשקיעים הקודמים של החברה מסקויה, ג'נסיס וניו ספרינג כחבר במועצת המנהלים של החברה.

צביקה נטר, מנכ״ל ומייסד-משותף של אינוביד, אמר כי ״הפלטפורמה הטכנולוגית שלנו מאפשרת מודלים חדשים לפרסום, כולל פרסומות מותאמות אישית ואינטראקטיביות, המביאים עידן חדש של התאמה אישית ורלוונטיות לצופים בטלוויזיות חכמות. בעזרת מימון זה, נקדם את הפלטפורמה שלנו ונרחיב את נוכחותנו הגלובלית, כדי לספק את הדרישות המתפתחות של הלקוחות הבינלאומיים שלנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים