"ארגונים נדרשים לממש אסטרטגיה של שינוי חכם"

"מדובר באסטרטגיה עסקית לבניית פתרונות מקצה לקצה, המציעה תכונות חכמות, שמובילות לשינוי עסקי ומשפרות את חוויית המשתמש", אמר דני ארז, מנכ''ל לנובו טכנולוגיה גלובלית ישראל

דני ארז, מנכ''ל לנובו ישראל. צילום: ניב קנטור

"ארגונים נדרשים לממש את אסטרטגיית 'השינוי החכם'. מדובר באסטרטגיה עסקית לבניית פתרונות מקצה לקצה, המציעה תכונות חכמות, שמובילות לשינוי עסקי ומשפרות את חוויית המשתמש", כך אמר דני ארז, מנכ"ל לנובו טכנולוגיה גלובלית ישראל.

ארז דיבר בפתח כנס Lenovo Transform 2.0. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך אמש (ג') באולם רדינג 3 בתל אביב, בהשתתפות לקוחות הסניף הישראלי של החברה ושותפיה העסקיים.

הוא תיאר את המגמות בעולם ה-IT ואמר כי "הטרנספורמציה הדיגיטלית היא כורח עבור ארגונים ובתוכה, ה-IT הוא עסק לכל דבר. מתאר איומי הסייבר הוא דינמי – והולך וגדל. השאיפה היא לתמוך בכל סביבות המחשוב. המידע אצל רוב הארגונים הוא הנכס המהותי, וניתוח לעומק שלו הוא מחויב המציאות. זאת, לטובת קבלת תובנות לשיפור בקבלת ההחלטות, לצד חיזוי העתיד. כמו כן, מוצר טוב כבר לא מספיק – הוא גם צריך להגיע במהרה לשוק".

ארז ציטט נתונים מחקריים: "עד 2020, 27% מהארגונים ישתמשו בטכנולוגיות בלוקצ'יין; תחום האינטרנט של הדברים יצמח ב-30% ובאותה השנה יהיו ברחבי העולם 20 מיליארד רכיבים מחוברים; 72% מהארגונים ישקיעו בשנתיים הבאות בטרנספורמציה דיגיטלית; ו-50% מהארגונים יגדילו את השימוש בבינה מלאכותית ובטכנולוגיות קוגניטיביות".

צילום ועריכת וידיאו: ליטל רובינשטיין

לדבריו, "בשנתיים הקרובות, חלק גדול מעומסי העבודה ישתנה. ארגונים עוברים ויעברו לפתרונות של ענן היברידי ו-SDDC – דטה סנטר מוגדר תוכנה. אנחנו נמצאים בנקודת תפנית ונדרשים להיערך לעתיד. 52% מהארגונים ידרשו גמישות בבניית הפלטפורמות שלהם, 49% מהם יעבדו עם תקציבי IT מופחתים, ו-39% מהם ישנו את המודלים העסקיים שלהם ויעשו זאת עם שותפים אמינים".

"השינוי בארגונים ייעשה כשינוי חכם", סיכם ארז. "הוא יוביל להמצאה ולבנייה מחדש של מערכות ייצור, ניהול וממשל בכל רחבי העולם. מדובר במהלך שמונע על ידי טכנולוגיות מתפתחות, לרבות מציאות רבודה, בינה מלאכותית, אינטרנט של הדברים, בלוקצ'יין וקישוריות דור 5. אלה הם תחומים שמבוססים בענן, מופצים באמצעות התשתית, כוללים רשתות – ומסופקים בידי ההתקנים שלנובו מציעה. כך, השינוי יניע צמיחה עסקית ויביא לשיפור חוויית המשתמש".

ינון וטשר, מנהל ערוצים בנט-אפ ישראל. צילום: ניב קנטור

ינון וטשר, מנהל ערוצים בנט-אפ ישראל. צילום: ניב קנטור

ינון וטשר, מנהל ערוצים בנט-אפ ישראל, דיבר על השותפות הגלובלית בין שתי החברות, שלדבריו "מביאה עמה חדשנות טכנולוגית וחוויית משתמש פשוטה יותר. המטרה היא לעזור ללקוחות הארגוניים לחדש את מערכות ה-IT שלהם ולהאיץ את השינוי הדיגיטלי שאותו הם עוברים".

הוא ציין ש-"לנובו ונט-אפ ממוקמות בעמדה המאפשרת להן להביא טכנולוגיה שתממש תהליך של מודרניזציה עבור תשתיות המחשוב – מנקודות הקצה, דרך ליבת הרשת ועד לענן. יחד נספק לארגונים את הדור הבא של פתרונות ניהול מידע עתירי דרישה, עם ביצועים, תמורה ובחירה".

נדב טוביאס, מנכ''ל נוטניקס ישראל. צילום: ניב קנטור

נדב טוביאס, מנכ"ל נוטניקס ישראל. צילום: ניב קנטור

דובר נוסף באירוע היה נדב טוביאס, מנכ"ל נוטניקס ישראל. הוא אמר כי "המשימה היא להשיג במחשוב המורכב את השקוף, הפשוט והקל. המגמה בשוק היא לנפץ ולשבור את המונוליטיות שבמחשוב, את האבן היצוקה, שעשויה ממקשה אחת גדולה". לדבריו, "כל הטכנולוגיה הולכת ומתכווצת לחלקים קטנים, חל תהליך של אטומיזציה למחשוב. בעולם הדטה סנטר קרה אותו התהליך".

טוביאס הוסיף כי "ה-IT היה מורכב מאחסון, מחשוב ורישות – וגם הוא היה מונוליטי. גם שם, הדרישה של ארגונים היא לשבור ולהגיע למצב פשוט וקל יותר. זאת, כי נדרש כיום מידע זמין, נגיש וגמיש – שיהיה הכי קרוב לאפליקציה".

הוא דיבר גם על עולם הענן ואמר ש-"ארגונים מבינים שלא יהיה ענן יחיד – אלא יהיו מספר עננים, שיעבדו במקביל ויתנו מענה לצרכים שונים. לנוטניקס יש פתרונות תוכנה למימוש העננים הללו ולניהול שלהם – באופן פשוט וגמיש ולפי בחירת הלקוח. לכל העננים הללו נדרש ליצור מחזור חיי אפליקציות בענן, עם ניהול, אבטחת מידע ואוטומציה. בנוסף, נדרש לענות לאתגרי האינטרנט של הדברים וענני ה-Edge. לנו יש פתרון להיתוך המידע בקצה, כולל הפקת תובנות והחזרת הנתונים לאחור".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים