הזמנה לטעימה עם אפליקציית הסיורים הקולינריים Bitemojo

רוצים לדעת לאן כדאי לנסוע? באיזה מלון לנפוש? מה כדאי לאכול - ואיפה? מדור שבועי חדש יסקור עבורכם את המקומות החמים, שיאפשרו לכם לצאת מהמסכים ולנקות את הראש ● והפעם: האפליקציה Bitemojo תעזור לכם לטעום נכון

13/12/2018 13:34

"Taste The Universe"- מזמינה אפליקציית הסיורים הקולינאריים Bitemojo ומבטיחה חשיפה לטעימות הכי טובות, במקומות הכי מיוחדים, עם הטלפון הנייד בלבד. התופעה הכאובה מוכרת היטב לכל הייטקיסט שצבר קילומטראז' טיסות עסקיות, ערבב כוסות וודקה ונגס בורקס בשדות תעופה, ונחת ביעדים מבטיחים לשעות שוטטות ספורות.

ידע הוא כוח, וזמן הוא משאב, וכששני אלו אינם בנמצא, מלכודות התיירות הקולינאריות ואוכל רחוב בבסטה הלא נכונה הן תוצר לוואי כמעט בלתי נמנע. או אז, נקניקיה בווארית יכולה להיות חוויה גסטרונומית צמיגה מפוקפקת, כמו גם שטרודל ווינאי עבש או פיש אנד צ'יפס שומני לונדוני. כאן נכנסת לתמונה הקולינארית המאכזבת אפליקציית Bitemojo, שמבטיחה לספק מורה נבוכים מבוסס חכמת המונים, לסייע להייטקיסט לדלג מעל משוכת הטעימות המאכזבות, ולסייר בין מקומות עדכניים ו"נכונים" שראוי להתעכב עליהם.

מתוך יוטיוב

איך זה עובד?

טיילו כמו מקומיים – הסתובבו, שוטטו בסמטאות, בשווקים וברחובות, וגלו את המקומות האותנטיים שלא כתובים במדריך התיירים.
טיילו בזמן ובקצב שלכם – ללא תלות בקבוצה או מדריך, עם פסקי זמן שמתאימים ללו"ז הצפוף שלכם.
חכמת ההמונים – דרגו, שתפו, חלקו את החוויה עם חברים, וקבלו "מטבעות" לטעימות ביעדים השונים ברחבי העולם.
שנו מסלולים – תפרו מסלול המותאם לטעמכם ולאילוצים שלכם ככפפה ליד. "על הדרך"- קבלו גם ערך מוסף – חזקו עסקים קטנים מקומיים וכוכבי אוכל אותנטיים הראויים לכבוד.

מתוך יוטיוב

אפליקציית Bitemojo היא למעשה מיזם תיירותי קולינרי שמאפשר לחוות מקומות באופן עצמאי, בארץ ובעולם, הן מההיבט הקולינרי והן התיירותי. האפליקציה מציעה למשתמשים סיורים קולינריים עצמאיים ביעדים בולטים, ביניהם תל אביב וירושלים, ברלין, ברצלונה, רומא, בודפשט, לובליאנה, סינגפור, בנגקוק ובקרוב תורחב לשימוש גם בארצות הברית. השימוש באפליקציה נוח וידידותי למשתמש, והתייר מנווט עצמאית אל המסעדות ודוכני האוכל ביעדים השונים.

מייסדי bitemojo מימין - מיכאל וייס, מור פילו, יעל וייס גדיש,ראובן פילו. צילום: יאללה בסטה

מייסדי bitemojo מימין – מיכאל וייס, מור פילו, יעל וייס גדיש,ראובן פילו. צילום: יאללה בסטה

מעבר לכך, האפליקציה מספקת חווית תוכן שלמה הכוללת מידע על הסיפורים האישיים והרקע של בעלי המקומות, מידע קולינרי על הטעימה, וכן מידע על נקודות עניין לוקאליות המוצגות לאורך מסלול הסיור.

בנוסף, באפליקציה קיים ארנק טעימות המקנה למשתמש חוויית קולינרית חופשית. ניתן לרכוש נקודות קרדיט מראש ולרכוש בעזרתן טעימות בודדות מתוך המסלולים המוצעים ביעדים השונים. כמו כן, ניתן להחליף טעימות בין משתמשים ואף "לשלוח" טעימות במתנה לחברים ומשפחה המטיילים בכל אחד מהיעדים בהם פועלת האפליקציה. באפליקציה גם סיורי קונספט מתחלפים, כמו סיורי חנוכה הכוללים סיור טעימות בשוק מחנה יהודה עמוס הסופגניות והחנוכיות, סדנאות יצירה, מופעי רחוב ומופע לילדים בבית "אבי חי" בירושלים. במהלך הסיור, טעימות של סופגניות, מיץ בריאות ופלאפל ירושלמי.

מ"יאללה בסטה" לשווקי העולם

יזמי bitemojo הם בני הזוג מיכאל ויעל וייס, ראובן ומור פילו. יזמי תיירות וקולינריה ירושלמים, שהחלו את פעילותם בתחום לפני למעלה מעשור עם מיזם תיירות השווקים "יאללה באסטה". חברת "יאללה באסטה" הפועלת במקביל לאפליקציית bitemojo, משווקת כרטיסי טעימות בשווקי הארץ ומאפשרת למשתמשים לחוות את השווקים מהפן התיירותי והקולינרי. החברה גם מוציאה סיורי טעימות בשווקים המלווים על ידי מדריך מוסמך מטעמה.

מאז הקמת המיזם בסוף 2016 זכתה האפליקציה בשלל פרסים והוקרה בינלאומית.
היא מדורגת גבוה (כ-5 כוכבים) בחנויות האפליקציה השונות וצברה למעלה מ-50,000 הורדות מאז השקתה בסוף 2016. היקף מכירת הטעימות שנמכרו עד כה על ידי האפליקציה בעולם עמד על כ-500,000 דולר והכנסותיה מתחילת השנה עומדות על כרבע מיליון דולר.

האפליקציה גייסה עד כה כ-900 אלף דולר בסה"כ. לאחרונה השקיעה איסתא ספורט באפליקציה 100,000 דולר. במסגרת ההשקעה, איסתא תכלול בחבילות הנופש המוצעות של החברה, את מסלולי הטעימות שהאפליקציה מציעה ביעדים השונים בעולם.
תכנית מהודקת וטעימה לימי גיבוש לארגונים

עבור מנהלי משאבי אנוש ורווחה בארגונים, המחפשים את הפעילות הכי חווייתית וטעימה לביקור קבוצתי, באפליקציה מציעים לפתח ולתפור לפי מידה את החוויה הקולינרית המתאימה בכל אחד מהיעדים הקיימים בה, בארץ או בחו"ל. הפעילות, כך מובטח, תשלב את המותג, את ערכי החברה ואת מטרת יום הגיבוש בסיור ובתכניו – מבחינה קונספטואלית, לרבות שילוב של משימות, הרפתקאות ופעילות חווייתית מגבשת.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים