טרנד מיקרו תקיים תחרות סטארט-אפים על שם תמיר סגל ז"ל

החברה תערוך תחרות חדשנות בתחום האבטחה, על שם המנהל הראשון של הסניף הישראלי שלה, שנפטר ביוני האחרון ● טרנד מיקרו עברה באחרונה למשרדים חדשים בשרונה שבתל אביב

תמיר סגל ז"ל, המנהל הראשון של פעילות טרנד מיקרו בישראל. צילום: יח"צ

טרנד מיקרו הודיעה אתמול (ד') כי פתחה משרדים חדשים במגדל עזריאלי שרונה בתל אביב, והכריזה על תחרות סטארט-אפים על שo תמיר סגל ז"ל, המנהל הראשון של הסניף הישראלי של ענקית אבטחת המידע ומחלוצי האינטרנט הישראלי. סגל הלך לעולמו ביוני השנה.

בתחרות, שבה יתמודדו המשתתפים על פרס החדשנות על שם סגל בתחום אבטחת המידע (Segal cyber Security Innovation award), ייבחנו סטארט-אפים שיציעו פתרונות אבטחת מידע וסייבר ייחודיים ומעוררי השראה. הזוכים בתחרות יקבלו למשך חצי שנה משרדים ייעודיים במשרדי טרנד מיקרו בתל אביב, מימון כספי, פתיחת דלתות אצל משקיעים פוטנציאלים ויצירת קשרים בקהילת אבטחת המידע העולמית.

סגל המנוח שימש כמנהל הסניף הישראלי של טרנד מיקרו כשמונה שנים. לפני כן, הוא כיהן בתפקידי ניהול בכירים משך יותר משני עשורים. סגל היה דירקטור ומנכ"ל של כמה חברות היי-טק בינלאומיות, תוך שהוא התמקד בתחומי הטכנולוגיה, ניהול הצמיחה ופתיחת פעילות בשווקים גלובליים – והרחבה שלה. הוא התמחה בהצמחת חברות היי-טק – החל מייזום הרעיון, דרך הפיתוח העסקי של החברה ובנייתה ועד להפיכתה לגלובלית, ואף היה מעורב בכמה אקזיטים שנעשו בשוק המקומי בעשור האחרון.

בעברו שימש סגל כסמנכ"ל הפיתוח העסקי של וואלה והיה מחלוצי האינטרנט הישראלי. כמו כן, הוא כיהן כדירקטור ב-Zix Corporation והיה מנהל הפעילות שלה בבריטניה.

בנוסף לתחרות הסטארט-אפים תציע טרנד מיקרו סדנאות שבועיות, בהן היא תעביר ללקוחותיה ושותפיה בישראל ידע ותאפשר להם להשתמש בכלים מתקדמים, על מנת לעמוד באתגרי הסייבר המתקדמים ביותר.

בטקס פתיחת המשרדים החדשים צוין כי טרנד מיקרו שילשה בשנה האחרונה את מצבת כוח האדם שלה בישראל והרחיבה את פעילותה בארץ. דניה ת'אקר, סגן נשיא ל-EMEA בטרנד מיקרו, אמר בטקס כי החברה "מחויבת להמשך בנייתה וחיזוקה של קהילת אבטחת המידע הישראלית".

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אילן

    כל הכבוד לחברה שידעה להריך את עבודתו ולשמר את שמו לתרומה הגדולה שתרם לחברה

  2. נורית לוי

    מפעל הנצחה מכובד ומכבד. שאו ברכה.

אירועים קרובים