סטארט-אפ האי-קומרס האשדודי סופר-אפ גייס 15 מיליון דולר

הפלטפורמה של החברה פונה הן לצרכנים, הן לקמעונאים והן למותגים, ליצירת חוויית קנייה טובה יותר במובייל ● הכסף מיועד להתרחבות החברה אל מחוץ לגבולות ישראל ולגיוס עובדים

אנשי סופר-אפ. מימין: עומר חימי, אריאל גלסנר, רועי איטח, אלחי אהרוני ואדם איטח. צילום: תמי וייס

ביום שבו תושבי אשדוד נדרשים להישאר קרובים למרחבים המוגנים, מגיעה גם בשורה טובה מהעיר הדרומית: הסטארט-אפ המקומי סופר-אפ, שפיתח פלטפורמת אי-קומרס למובייל, דיווח על השלמת סבב גיוס ראשון בסך כולל של 15 מיליון דולר.

הכסף גויס מקרן משקיעים פרטית מניו-יורק, והוא מיועד להרחיב את פעילותה באירופה, באסיה ובארצות הברית. ייעוד נוסף שלו הוא לגייס עשרות עובדים בארץ ובעולם, שיצטרפו אל 60 עובדי החברה, שכיום ממוקמים במרכז הפיתוח באשדוד.

במשך כשלוש שנים פיתחה סופר-אפ את פלטפורמת הקניות במובייל eComMarketing, שמייצרת חוויית קניות אישית לקונים, מאפשרת לקמעונאים היכרות טובה יותר עם הצרכנים, ומעניקה למותגים במה חדשה לפרסום והנגשה של מוצריהם בנקודת המכירה. הפלטפורמה של סופר-אפ מתמקדת בתחומי מוצרי הצריכה, הפארם והאופנה, ומבוססת על טכנולוגיה המשלבת בינה מלאכותית ו-Big Data.

סופר-אפ הוקמה על ידי היזם האשדודי רועי איטח, בעל יותר מ-20 שנות ניסיון בהיי-טק, אחרי שזיהה את הצורך של הצרכנים, הקמעונאים והיצרנים בחוויית קניות טובה יותר במובייל. לדבריו, ״רוב תנועת הקונים בעולם האי-קומרס מגיעה מהמובייל. מחצית מאוכלוסיית העולם בוחרת לקנות בדרך זו, כאשר בני הדורות החדשים – ה-Y וה-Z – הופכים לכוח הקנייה הגדול בעולם, והם נמצאים רק במובייל. חוויית הקנייה המקוונת שמרבית הקמעונאים מציעים לצרכנים היא קשה, לא עדכנית ובעיקר לא מתאימה לדרך שבה הם צורכים".

הוא ציין כי "הפלטפורמה של סופר-אפ לא דומה לאף פלטפורמה אחרת, ופותרת את האתגר הצרכני הגדול שבניווט בין אלפי מוצרים במובייל באופן יעיל. המטרה שלנו היא ליצור חוויית קניות משמעותית ומדויקת, תוך כדי שאנחנו עוזרים לקמעונאים ולמותגים להעניק את הערך הגבוה ביותר לצרכנים, וליהנות מההזדמנות האדירה במדיום המוביל כיום – המובייל״.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים