הסטארט-אפ הישראלי בונובו גייס 4.5 מיליון דולר

החברה מנתחת את התקשורת בין הארגון ללקוח בערוצים השונים ● הכסף ישמש להמשך פיתוח המערכת שלה ולגיוס כוח אדם

צוות בונובו. צילום: שלומי מזרחי

בונובו (Bonobo AI), סטארט-אפ ישראלי שמנתח את כלל התקשורת בין עסקים ללקוחותיהם, הודיע הבוקר (א') כי השלים סבב גיוס ראשוני של 4.5 מיליון דולר, בהובלת הקרנות G20 ו-Capri Ventures, ומשקיעים פרטיים, ביניהם אריה מרגי, ממייסדי אם-סיסטמס ו-XtremIO. ההון ישמש את החברה לגיוס כוח אדם למשרדים בתל אביב ובניו-יורק, ולהמשך פיתוח הפלטפורמה.

הטכנולוגיה של בונובו מנתחת את כל התקשורת המדוברת והכתובה בין עסקים ללקוחותיהם, ומסייעת לעסקים להפיק תובנות משיחות המתקיימות בערוצי תקשורת שונים, כמו שיחות טלפון, תחלופת מיילים, וידיאו והתכתבות בצ'ט. תובנות אלה מאפשרות לצוותי החברה לזהות הזדמנויות להגדלת המכירות, וצווארי בקבוק בתהליכי המכירה ומתן השירות. בנוסף, המערכת יודעת לזהות בזמן אמת שיחות שעלולות לסכן משפטית את החברה או להתגלגל לשיימינג של המותג ברשתות החברתיות.

בונובו הוקמה ב-2017 על ידי אפרת רפופורט, המשמשת כמנכ"לית – בת 28, ששירתה בעבר ב-8200 והשלימה תואר שני בנוירוביולוגיה חישובית. אליה חברו יזמים מנוסים בפיתוח מוצרים המבוססים על בינה מלאכותית – ברק גולדשטיין, אוהד חן ועידן ציטיאט. צוות החברה כולל יוצאי 8200, 8100 ויחידות טכנולוגיות אחרות בצה"ל. עד כה היא ניתחה יותר ממיליארד שיחות ותכתובות.

"התובנות האיכותיות ביותר על התנהגות לקוחות מגיעות מהשיחות הישירות איתם, אך כיום שיחות אלה לא מנותחות וממונפות כראוי", אמרה רפופורט. "אנחנו רוצים להמשיך לפתח כלים טכנולוגיים מבוססי בינה מלאכותית, שיאפשרו לעסקים לשפר את הדרך בה הם מתקשרים עם הלקוחות שלהם, לטובת ייצור חוויית לקוח מהנה יותר, שימור לקוחות אפקטיבי יותר והגדלת המכירות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים