"קריית מוצקין – עירייה שעומדת בחזית הטכנולוגיה"
מנמ"ר עיריית קריית מוצקין, יוסי סטלקול, מגיב לדבריו של יריב ענבר, המועמד למועצת העירייה, שאמר בראיון לאנשים ומחשבים שהעירייה נותנת שירות כמו בשנות ה-80' ושצריך לזרוק את הפקסים שיש בה לסל המחזור
לקראת הבחירות לרשויות המקומיות, שייערכו מחר (ג'), ראיינו כאן את יריב ענבר, שמתמודד למועצת עיריית קריית מוצקין. בראיון דיבר ענבר על אתגרי החדשנות שיש לקדם בעירייה וטען שהיא נותנת במובן זה שירות "כמו בשנות ה-80'". הוא אף הצהיר כי בכוונתו "לזרוק את הפקסים בעירייה לסל המחזור".
הראיון עורר תגובות רבות במסדרונות העירייה והמנמ"ר שלה, יוסי סטלקול, ביקש להגיב על דבריו. סטלקול טען שיש בראיון "דברים שלא תואמים למציאות בה עיריית קריית מוצקין עובדת".
"חברת אוטומציה החדשה One 1 פועלת בעירייה ומעסיקה שני אנשים שאחראים על מערך התקשוב בעיר", אמר. "העירייה ניצבת בחזית הטכנולוגיה מבחינת המחשוב והשירותים. היא מפעילה מערך אונליין לפניות הציבור, שוברי ארנונה נשלחים לתושבים באמצעות המייל, וכבר כיום יש 1,000 בתי אב שמקבלים אותם באופן זה. כך נחסך שימוש בנייר".
סטלקול ציין כי "העירייה מציעה שורה של שירותים מקוונים נוספים: רישום לגני ילדים ותשלומים שחוסכים הגעה למשרדי העירייה. בין היתר, ניתן לשלם אונליין ארנונה, דו"חות ואגרות שונות".
באשר לנושא הפקסים, שעליו דיבר ענבר, אמר סטלקול כי "מחלקות עיריית קריית מוצקין מקבלות פקסים לתיבת המייל, באמצעות שרת Fax to mail. שרת הפקסים מנוהל על פי שם העובד, ולא כפי שצוין בראיון. בנוסף, האתר שלנו הוא רספונסיבי ומאפשר לתושבים לקבל שירותים שונים. אנחנו אף עובדים על פי נהלי אבטחת מידע מחמירים, הטמענו מערכות אבטחת מידע ומקפידים על הנהלים".
כמו כן, המנמ"ר ציין כי בניין העירייה מנוהל בצורה חכמה, עם בקרים, חיישנים וחסכון בחשמל, ועד לסוף השנה הנוכחית יש כוונה להכניס תהליכים וטפסים מקוונים נוספים.
יריב ענבר ביקש שלא להתייחס לדברים.
תגובות
(0)