Workiz גייסה שני מיליון דולר

פיתחה פלטפורמה לניהול עובדים ולקוחות מבוססת בינה מלאכותית ● הגיוס נועד לתמוך בהרחבת פעילות החברה בשוק האמריקני, לקדם את הפיתוח, המכירות והשיווק ולהרחיב את מצבת כח האדם

22/10/2018 12:15
מנכ״ל Workiz, עדי עזריה צילום תום עזריה

Workiz הודיעה בימים אלו על השלמת סבב גיוס Seed, בהיקף של שני מיליון דולר. את סבב הגיוס הובילה קרן הון הסיכון Aleph המתמחה בהשקעות בשלבים מוקדמים, בניהולם של עדן שוחט, מייקל אייזנברג ואהרון רוזנסון.

החברה פיתחה פלטפורמה לניהול עובדים ולקוחות מבוססת בינה מלאכותית המאפשרת לעסקים קטנים להתחרות מול המתחרים הגדולים ובכך לייעל ולמקסם את ההכנסות מפעילותם. החברה מפעילה שני מרכזים האחד בישראל, בו פועל מרכז הפיתוח, ואילו השני בארצות הברית, ובו פועל מערך המכירות של החברה. החברה משרתת עתה עשרות אלפיי בעלי מקצוע בארה"ב והיא צומחת בקצב מהיר.

בחברה אמרו כי סבב הגיוס נועד לתמוך בהרחבת פעילות החברה בשוק האמריקני ולסייע בהאצת יכולות הפיתוח, המכירות והשיווק. כמו כן תשמש ההשקעה גם להתרחבות החברה מבחינת כוח האדם ותסייע בגיוס עובדים חדשים הן בארצות הברית והן בישראל.

"להתחרות בהצלחה מול מתחרים גדולים בעלות מזערית"

״Workiz משרתת עשרות אלפי בעלי מקצוע ונותני שירות בארצות הברית וקנדה. היא מביאה טכנולוגיות מתקדמות כמו בינה מלאכותית ובוטים לשירות העסקים הקטנים ובכך מאפשרת להם להתחרות בהצלחה מול מתחרים גדולים בעלות מזערית וללא צורך בידע הטכנולוגי הנדרש".

עדי עזריה, מנכ״ל החברה, אמר כי "רק 25% מהעסקים הקטנים בארצות הברית שורדים את חמשת השנים הראשונות של חיי העסק. בעזרת Workiz מספר שיא של 80% מצליחים ומשגשגים".

לדבריו, ״ההשקעה והניסיון של קרן Aleph, יאפשרו לנו להאיץ את צמיחת החברה על רקע הדרישה הגדלה באופן אקספוננציאלי בקרב לקוחות קיימים ועתידיים".

אהרון רוזנסון, מנהל משותף בקרן הון הסיכון Aleph, הוסיף כי " Workiz מנגישה את הטכנולוגיות המתקדמת ביותר באופן פשוט וקל לשימוש לבעלי עסקים עם עובדיהם בשטח. עכשיו, עם הצטרפותו של מייסד משותף של Sisense, עדי עזריה כמנכ"ל החברה, אנו נרגשים לצמוח במהירות ולעזור למאות אלפי עסקים קטנים לזכות ביותר לקוחות ולשרתם באופן המקצועי ביותר.".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים