השעון החכם החדש של וואווי כבר כמעט כאן

Watch GT יהיה השם של הגדג'ט הטכני החדש והמלהיב, והוא יכלול מערכת הפעלה שהחברה פיתחה בעצמה ● המחיר ומלוא הפרטים יתגלו בלונדון ביום רביעי הקרוב ושליח אנשים ומחשבים יהיה שם לדווח

Watch GT של וואווי. צילום: וואווי

וואווי אמורה להכריז השבוע באופן רשמי גם על שעון חדש מתוצרתה. למעשה, החברה כבר פרסמה השבוע באתר שלה את כל הפרטים על השעון החדש, Watch GT שמו, אבל כנראה בטעות כי היא כבר הספיקה להסתיר את הפירוט שוב.

כך או כך, כל הפרטים על השעון החדש ידועים ובראשם ההחלטה של וואווי לנטוש את מערכת ההפעלה של גוגל, הלו היא wearOS, לטובת מערכת שפיתחה בעצמה. עדיין לא ברור כיצד ההחלטה הזו תבוא לידי ביטוי בהיבט של האפליקציות שיהיו זמינות עבורה בשוק, אם בכלל, וכן בתמיכה שהיא תציע מעבר לשפות העיקריות – עברית בראשן, בהיבט המאוד צר שלנו.

לשעון יהיה מסך AMOLED עם תמיכה במגע בגודל של 1.39 אינץ' וברזולוציה של 454×454 פיקסלים. שלא במפתיע, ודומה לטלפונים, גם השעון יהיה מבוסס על מערכת על שבב בייצור עצמי והיא מבוססת על Cortex-M4.

הסוללה שתהיה בשעון תציע נפח עבודה של 420mAh שעה, והיא אמורה להיות אחת מנקודות המכירה אליה תתייחס וואווי, ולא בהיבט של הנפח אלא בהיבט של זמן העבודה שהיא יכולה להוציא ממנה. לפי החברה, היא תספיק לעד 30 יום בשימושים בעוצמת כוח נמוכה, ועד ל-22 שעות של עבודה מלאה ועמוסה ללא ניסיון לחסוך. על הנייר יש כאן פוטנציאל גדול לשוק השעונים החכמים, שלא מתרומם בעיקר בגלל בעיות זמן עבודה.

זו כנראה הסיבה שבגללה בחרה וואווי לעבור למערכת הפעלה משלה, אבל אליה וקוץ בה: ל-Watch GT יש בינתיים מגבלה קשה: הוא כנראה לא מיועד בינתיים לכלל השוק – הוא לא יכול לפעול עם מכשירי טלפון שאינם פועלי תחת הממשק EMUI 9.0, לכל הפחות, וזה אומר מכשירים חדשים של וואווי בלבד, וגם יחסית החדשים בלבד.

כך או כך, המחיר ומלוא הפרטים יתגלו בלונדון ביום רביעי הקרוב, ה-16 באוקטובר, ושליח אנשים ומחשבים יהיה שם לדווח.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים