מתניעה מחדש: מיקרוסופט מתחילה שוב את הליך הפצת עדכון Windows 10

עדכון סתיו 2018 של מערכת ההפעלה כלל תקלה והוסר, למרות שלטענת החברה התקלה השפיעה רק על מאית האחוז ממי שכבר התקינו את העדכון עם השחרור המקורי ב-2 באוקטובר ● כעת הוא חוזר מחדש בתקווה שהפעם הכל יעבוד היטב

Windows 10

שבוע לאחר שהפעילה את הבלמים והסירה מהרשת את עדכון סתיו 2018 עבור Windows 10, מיקרוסופט שוב התחילה את התהליך.

החברה שלחה עדכון מעודכן לקבוצה מצומצמת של בוחני בטא שמנויים לתכנית Windows Insider, כדי לבדוק שתקלת מחיקת הקבצים, שהובילה להסרת העדכון, אינה מתרחשת יותר. כעת מתגלה שבוחני בטא כן דיווחו על התקלה הזו במהלך הבדיקות שלהם, אך במיקרוסופט משום מה לא התייחסו אל הדיווח הזה כחמור מספיק והתקלה נותרה במקומה.

לפי הניתוח של החברה, לאחר שזה היה כבר מאוחר מדי, הבעיה נבעה מניסיון של מיקרוסופט לתקן תופעה בה משתמשים יצרו בטעות, לאחר עדכון אפריל 2018 של מערכת ההפעלה, ספריות כפולות של תיקיות האחסון הראשיות של המסמכים, הסרטים, התמונות וכדומה. המטרה הייתה למחוק את הספריות המיותרות, ובפועל מה שנמחק עבור משתמשים לא מעטים זה ספריות הקבצים הראשיות.

במיקרוסופט טענו בפוסט שהועלה לאתר הרשמי של החברה כי "בחנו במלואם את כל הדיווחים על איבוד מידע, זיהינו ותיקנו את כל הבעיות בעדכון, וביצענו תהליך אישור פנימי. התחלנו שוב את תהליך השחרור של העדכון בכך שסיפקנו גרסה מעודכנת לקהילת ה-Windows Insider שלנו. אנחנו נבחן את התוצאות בתשומת לב לפני שננקוט צעדים נוספים לשחרור מחודש באופן נרחב יותר".

לטענת החברה התקלה השפיעה על מאית האחוז מאלו שכבר התקינו את העדכון עם השחרור המקורי ב-2 באוקטובר. עם זאת, כאמור, הוא כעת נוקטת זהירות מרובה כדי למנוע זאת שוב, זו כנראה מדוע היא גם אינה מספקת כעת תאריכי יעד להשקה החוזרת המלאה.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים