כשאנג'י ואמסלם טסו לנסיעה עסקית בחו"ל

אנג'י, מערכת גלובאלית המאגדת לראשונה את כלל השירותים והתכנים הנדרשים להזמנה ולניהול נסיעות עסקיות ברחבי העולם תחת פלטפורמה אינטגרטיבית אחת הושקה השבוע על ידי אמסלם תיירות ונופש

08/10/2018 11:54
אנג'י. צילום: אמסלם

אנג'י, מערכת חכמה לניהול הזמנות ונסיעות עסקיות המספקת גישה מהירה וקלה למרחב של תכני נסיעות מכל המקורות האפשריים באמצעות חברות ה -GDS או ישירות מול חברות תעופה, בתי מלון, הסעות, רכבות ועוד, הושקה השבוע על ידי אמסלם תיירות ונופש.

בחברה אמרו כי המערכת מבטלת למעשה את הצורך בשימוש במספר מערכות שונות ונפרדות ומנקזת את כל האינפורמציה הנדרשת במקום אחד, בצורה נוחה ופשוטה לתפעול עבור המשתמשים השונים.

בחברה הוסיפו כי הפלטפורמה הייחודית מהווה את חוד החנית בטכנולוגית הנסיעות והינה פרי פיתוח ישראלי של אטריס טכנולוגיות,  שאמסלם תיירות ונופש הינה השותפה המרכזית בה.

מהמובילות בעולם ביישום טכנולוגיית NDC

באמסלם הוסיפו כי מערכת אנג'י הינה מהמובילות בעולם ביישום טכנולוגיית NDC שבאמצעותה מתבצע קישור ישיר לחברות התעופה הסדירות ובכך מאפשרת ביצוע הזמנה וכרטוס של מחירים מיוחדים הנמצאים בדרך כלל רק באתרי האינטרנט של החברות.

Global Shared Services) GSS) הינה תכונה ייחודית נוספת של המערכת. באמצעותה ניתן לשרת את הלקוח העסקי הגלובלי באמצעות מספר חברות נסיעות הפרושות במקומות שונים בעולם, כך שמנהלת הנסיעות הגלובלית יכולה תמיד לשלוט בכל נסיעה ללא קשר לאזור הגיאוגרפי או לסוכנות המבצעת והנוסע יכול באופן שקוף ואוטומטי לפנות לסוכנות המקומית לאזור הנסיעה.

באמצעות הפריסה הגלובלית של אמסלם תיירות ונופש והשותפויות האסטרטגיות שיש לה עם סוכנויות נסיעות עסקיות ברחבי העולם, הקימה אמסלם באנג'י זירת מסחר אלקטרונית (B2B marketplace) המאפשרת ביצוע עסקאות ישירות בין חברי הרשת על המערכת ובכך לפתוח גישה לתכנים מקומיים שמעולם לא היו בהישג ידה של סוכנות נסיעות בודדת.

כאשר עובדים עם אנג'י, נמצאים סוכן הנסיעות של אמסלם, מתאמת הנסיעות בחברה והנוסע העסקי עצמו על אותה מערכת וחשופים לאותו מידע – מחירי המוצרים, מדיניות הנסיעות של החברה ותהליכי האישור. עבור הלקוח העסקי המערכת פועלת כמערכת לניהול הנסיעות ב offline או online וניתנת להפעלה ממחשבים, טלפונים ניידים וטאבלטים.

"מהפכה בענף התיירות"

יעקב אמסלם, בעלי קבוצת אמסלם תיירות ונופש, אמר כי "אנו שמחים לראות עוד ועוד משרדי נסיעות ולקוחות עסקיים גדולים חובקי עולם הרוכשים רישיון לשימוש בפלטפורמה מתקדמת זו המביאה עמה בשורה ומציגה מהפכה בענף התיירות לעובדי הענף וללקוחות הקצה, אשר יוכלו ליהנות מזמינות ונגישות למידע הכרחי להזמנת נסיעה מותאמת וחסכונית בכל זמן נתון".

"כחלק מפעילותנו הענפה מזה 35 שנים בענף, מצאנו צורך גובר ליעל את העבודה המסועפת, להנגיש ישירות את המידע הגלובאלי, לספק מענה מדויק לאתגרים הקיימים בשטח ולהצעיד את הענף למחוזות חדשים"ף הוסיף.

אלון מייזלס, מנכ"ל אטריס טכנולוגיות, הוסיף כי "השימוש במערכת משפר משמעותית את יעילות ההפעלה של סוכנות הנסיעות ואת יכולת הסוכן לשרת את הלקוח העסקי תוך מתן גישה חכמה למגוון עשיר של ספקי תוכן לנוסע".

לפרטים נוספים לחצו כאן

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים