שלושה סטארט-אפים ישראליים יציגו בכנס אורקל העולמי

Loom Systems, BrandTotal ו-Agamon יציגו בכנס הענק את הפתרונות שלהם, מבוססי בינה מלאכותית, על הענן של ענקית ה-IT

נעם ענבר, מנהלת תחום הסטארט-אפים באורקל ישראל. צילום: יח"צ

שלושה סטארט-אפים ישראלים יציגו את הפתרונות שלהם במסגרת כנס Oracle OpenWorld, שייפתח ב-22 באוקטובר בסן פרנסיסקו.

בכנס צפויים להשתתף יותר מ-60 אלף איש. במשלחת הישראלית, המונה כ-100 איש, יהיו גם שלוש החברות – Loom Systems, BrandTotal ו-Agamon, אשר משתתפות בתכנית הסטארט-אפים של אורקל בישראל.

Loom Systems מפתחת פתרונות שליטה ובקרה מבוססי בינה מלאכותית, המאפשרים חוויית לקוח נטולת הפרעות. זאת, באמצעות פתרון AIOps, המנבא ומונע תקלות IT, וכך משפר את היבט תפעול המחשוב.

הפלטפורמה של BrandTotal משתמשת במתודולוגיות מעולמות הסייבר, האלגוריתמיקה והבינה המלאכותית, כדי לפענח את אסטרטגיית השיווק של הארגון המתחרה. הפלטפורמה מאפשרת לארגונים להגיב במהירות ולהתאים את אסטרטגיית השיווק שלהם בצורה אופטימלית לשוק.

Agamon היא פלטפורמת בינה רפואית, אשר מארגנת ומפענחת מידע רפואי, על מנת לספק תובנות חכמות לארגונים ולשפר טיפולים רפואיים. הנגשת מידע איכותי וניתוח הנתונים יאיצו את פיתוח הרפואה המותאמת האישית, פתרונות טכנולוגיים ואפליקציות AI בתחום הבריאות הדיגיטלית.

לדברי נעם ענבר, מנהלת תחום הסטארט-אפים באורקל ישראל, "הצגת הפתרונות של הסטרט-אפים הישראלים על הענן של אורקל היא הזדמנות משמעותית לחשיפה ולצמיחה בעולם האנטרפרייז. זהו אחד הצרכים החיוניים של סטארט-אפים ישראלים המכוונים לעולם זה. לכל שלוש החברות יש היכולת לעשות שינוי בעולם האנטרפרייז".

מערכת אנשים ומחשבים תדווח מהאירוע.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים