קומפאס של אורי אלון מגייסת 400 מיליון דולר

הגיוס בוצע בהובלת סופטבנק, ומיועד להרחבת פעילותה הבינלאומית של החברה ולהאצת הפיתוחים הטכנולוגיים שלה

ד"ר אורי אלון, מייסד ויו"ר דירקטוריון קומפאס. צילום: יח"צ

הסטארט-אפ קומפאס, שהוקם על ידי ד"ר אורי אלון ומפעיל פלטפורמה שמאפשרת למשתמשים ולסוכנים לקבל החלטות מושכלות בתחום הנדל"ן, הודיע על השלמת סבב גיוס שישי, בהיקף של 400 מיליון דולר. את הסבב הנוכחי הובילה סופטבנק, שהשקיעה בקומפאס 450 מיליון דולר בדצמבר אשתקד. בנוסף, השתתפו בו Wellington Management ,Fidelity ,QIA ו-IVP.

בכך משלימה קומפאס גיוסים בהיקף של כ-1.2 מיליארד דולר מאז הוקמה ב-2012. בין היתר, באוגוסט 2016 היא גייסה 75 מיליון דולר ובנובמבר האחרון – 100 מיליון. בין המשקיעים הנוספים בקומפאס ניתן למנות את הקרנות Thrive Capital ,406 Ventures וכן קרן ההון-סיכון Founders Fund, שמנוהלת על ידי פיטר ת'יל, מהמשקיעים הראשונים בפייסבוק וממייסדי PayPal.

כספי הגיוס מיועדים לתמיכה בצמיחתה של קומפאס בארצות הברית, הרחבת פעילותה למקומות נוספים בעולם, האצת הפיתוח הטכנולוגי שלה והשקת מוצרים חדשים.

בשנה האחרונה שילשה קומפאס ל-7,000 את מספר הסוכנים שעובדים אתה והחלה לפעול בערים כמו סן דייגו, דאלאס, סיאטל, פילדלפיה ואטלנטה. החברה צופה שהשנה יגיע היקף המכירות שלה ל-34 מיליארד דולר – יותר מפי שניים מאשר בשנה שעברה.

ד"ר אלון, לשעבר הבעלים של הפועל ירושלים בכדורסל, הקים את קומפאס עם שותפו העסקי, רוברט רפקין, לשעבר יועץ בבית הלבן וראש לשכת מנכ"ל ונשיא גולדמן סאקס. החברה מפעילה פלטפורמה טכנולוגית שמאפשרת למשתמשים ולסוכנים לקבל החלטות מושכלות בתחום הנדל"ן על ידי הצגת מידע מעמיק ואיכותי על מגמות תמחור ותנודות השוק בזמן אמת. בנוסף, היא מציגה מידע מפורט על אזורים, שכונות, עסקות אחרונות שבוצעו, מקומות הבילוי והחינוך ועוד.

לדברי ד"ר אלון, המשמש גם כיו"ר קומפאס, "הטכנולוגיה שלנו מצליחה בשנים האחרונות לשנות את שוק הנדל"ן האמריקני ולייעל אותו. הניסיון שצברנו, הגיוס ותמיכת המשקיעים מסייעים לנו לממש את השלב הבא של משימתנו – להפוך את שוק הנדל"ן ליעיל יותר בעזרת טכנולוגיה מתקדמת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים