העזרה הקולית של גוגל תוטמע ב-Roku

השדרוג ביכולות אמור לאפשר לשחקנית המובילה בשירותי ההזרמה בטלוויזיה בארה"ב להתחרות ביתר שאת עם יכולותיהן של סירי של אפל ואלכסה של אמזון, המוציעים בשירותים המתחרים

שילוב כוחות עם העזרה קולית של גוגל. Roko. צילום: BigStock

חברת Roku היא מייצרת סטרימרים וטלוויזיות חכמות, שמוצריה זוכים לפופולריות רבה בארצות הברית, שם היא מובילה את השוק. כעת Roku מאחדת כוחות עם גוגל ועומדת לשלב בשירותיה את ה-Google Assistant – העוזר הקולי שפיתחה הענקית ממאונטיין וויו – בכדי לספק תחרות אמיתית לעוזרות הקוליות סירי של אפל ב-Apple TV, ואלכסה שפועלת ב-Fire TV של אמזון.

עד כה הציעה Roku חיפוש קולי משלה, אבל הטמעת יכולות ה-Google Assistant – שפועל לרוב ברמקולים החכמים Google Home – אמורה לשדרג את השירות פלאים, וזאת בשל תחכום האלגוריתם של גוגל בשילוב הנגישות למנוע החיפוש הדומיננטי והעוצמתי ביותר של החברה.

בינואר האחרון חשפה Roku חזון גרנדיוזי להרחבת שירותיה מחומרה בדמות טלוויזיות חכמות ותיבות הזרמה לתחום שירותי התוכן והבידור הביתי. התכניות של החברה דיברו על רמקולים חכמים, סאונדבארס, מערכות סראונד, ומערכות שמע לכל הבית – שכולם משולבים בתוכנת הטלוויזיה של Roku ונשלטים על ידי קול. מאחורי כל זה היה אמור לעמוד ה-Roku Entertainment Assistant, עוזר קולי שיתחרה באלכסה של אמזון, ב-Google Assistant, ובסירי של אפל.

הבשורה הנוכחית על איחוד הכוחות עם גוגל טורפת לא מעט את הקלפים ועתידה להעניק ל-Roku כוח רב במאמציה להתרחב לשלל שירותי תוכן ועזרה קולית.

Roku, שהכריזה על מוצרים חדשים לסתיו אתמול (ב'), לא ציינה בינתיים מסגרת זמן לשינוי, רק אמרה שהוא יתרחש "בקרוב", ויפעל על רוב המכשירים הקיימים. בנוסף, לפי ההודעה, לטלוויזיות Roku תהיה פונקציונליות רבה יותר המסונכרנת עם גוגל, והיא תוכל לאפשר לצופים לומר "היי גוגל" בכדי להפעיל את הטלוויזיה ולהשבית אותה, להגביר את עוצמת הקול, להשתיק, להחליף ערוצים וממשקים, ועוד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים