Axa השקיעה 8 מיליון יורו בחברת הסטארט-אפ הישראלית Setoo
Setoo, שעוסקת בפיתוח מוצרי ביטוח תפורים לצרכי לקוח, קיבלה את המימון מ-Kamet, שהיא זרוע ההשקעות של חברת הביטוח הגלובלית הצרפתית
חברת הסטארט-אפ הישראלית Setoo, שהמטה שלה בלונדון, קיבלה מימון בסך 8 מיליון יורו מ-Kamet, שהיא זרוע ההשקעות של חברת הביטוח Axa הצרפתית.
מדובר בסבב הגיוס הראשון של החברה, עם זאת בהקמתה היזמים השקיעו כ-2.3 מיליון יורו. כספי ההשקעה ישמשו לחברה להרחבת פעילות השיווק שלה.
Setoo מתמחה במוצרי ביטוח מוגנים ומותאמים אישית. החברה פיתחה פלטפורמה שמאפשרת לעסקים מקוונים להציע פתרונות ביטוח מותאמים אישית, אשר מייצרים ערוצי הכנסה חדשים באמצעות שיפור חוויית הלקוח. המטה הראשי של Setoo שוכן, כאמור, בלונדון ולחברה יש מרכז ביטוח בפריז ומרכז מו"פ בתל אביב.
החברה הוקמה ב-2017 על ידי אייל גלוסקא ונועם שפירא – שניהם בעלי ניסיון רב בסצנת ההיי-טק הישראלית. השניים מנהלים היום את החברה בשיתוף עם פייר-אוליבייר דז'ולה, שמשמש סמנכ"ל הביטוח של Setoo.
Setoo מחוללת מהפכה בשוק הביטוח ומסייעת לעסקים מקוונים להרכיב ולמכור מוצרי ביטוח תפורים לצרכי לקוחותיהם ולספק להם חוויה מעולה. הצרכנים של היום מצפים לחווית קניה חדשנית, פשוטה ומותאמת בדיוק לצרכיהם, אך בעוד שחווית הקנייה ככלל עברה מהפכה דיגיטלית, מוצרי הביטוח עדיין נתפשים כמיושנים, לא מובנים ולא אמינים. למרות הצורך הברור במוצרי ביטוח, צרכנים רבים נמנעים מלקנות אותם במתכונתם הנוכחית, אשר דורשת חתימה על פוליסה ארוכה ותהליך תביעה מסורבל ומייגע. מגמה זו משפיעה לרעה גם על עסקים מקוונים, שמתייחסים לביטוח כמרכיב משמעותי בהכנסות עקיפות ואף כאמצעי המאפשר להם להעניק ללקוחות חוויית שירות מעולה.
הפלטפורמה שפיתחה Setoo מאפשרת לבנות ולהטמיע במהירות ובקלות מוצרי ביטוח פשוטים ומותאמים אישית, אשר משולבים באופן אוטומטי בחוויית השימוש של הלקוח. עסקים מקוונים מפיקים תועלת מחיתום מהיר שמוטמע במסע הלקוח, והצרכנים נהנים מהגנה אישית ופיצוי אוטומטי במקרה של בעיה, ללא שום צורך בתביעה. באמצעות מוצרי ביטוח מאוד ממוקדים, עסקים מקוונים כגון אתרי סחר אלקטרוני ואתרי נסיעות (OTAs) יכולים לעמוד ביעדיהם העסקיים, בין אם מטרתם לייצר זרם הכנסות נוסף, לשפר את חווית הלקוח או לבדל את עצמם בשוק הצפוף שבו הם פועלים.
תגובות
(0)