אדובי: עליות רבעוניות בולטות בהכנסות וברווחים

הרבעון השלישי של שנתה הכספית הסתיים עם גידול של 25% בהכנסות וזינוק של 60% ברווח הנקי ● מכירות המנויים והשירותים גדלו, מכירות המוצרים ירדו

שירות חדש. אדובי.

הן הרווחיות והן ההכנסות של אדובי עלו ברבעון השלישי של שנתה הכספית בשיעורים דו ספרתיים – כך עולה מהתוצאות שהחברה פרסמה אמש (א'). הרווחיות הושפעה לטובה מהעובדה שהגידול בהוצאות היה נמוך מזה שנרשם בהכנסות.

אם צוללים למספרים, ניתן לראות שההוצאות של החברה גדלו ברבעון ב-21.39% ל-1.57 מיליארד דולר, בעוד שההכנסות זינקו ב-24.49% ל-450 מיליון. על רקע נתונים אלה, כמו גם על רקע צלילה של כ-70% בחבות המס, הרווח הנקי של אדובי האמיר ב-58.8% ל-666.29 מיליון דולר והרווח למנייה – ב-60% ל-1.36 דולר.

חלוקת ההכנסות לסעיפים מעלה כי מכירות המנויים רשמו עלייה של 28.73% ל-2.02 מיליארד דולר ומכירות השירותים והתמיכה גדלו ב-7.75% ל-120.44 מיליון, אך לעומתן, מכירות המוצרים רשמו ירידה של 6.19% ל-149.13 מיליון.

עוד עולה מהנתונים שההוצאות הגולמיות עלו ב-12.39% ל-295.49 מיליון דולר, הרווח הגולמי צמח ב-26.45% לשני מיליארד והרווח הגולמי השולי עמד על 87.1%. בסעיפים התפעוליים, ההוצאות עלו ב-23.68% ל-1.28 מיליארד דולר והרווח זינק ב-31.69% ועמד על 718.61 מיליון.

לצד הדו"חות הרבעוניים פרסמה אדובי את התוצאות לתשעת החודשים הראשונים של השנה הכספית. ההוצאות שלה גדלו בתקופה זו ב-17.73% ל-4.45 מיליארד דולר, ההכנסות צמחו ב-23.99% ל-6.57 מיליארד, הרווח התפעולי זינק ב-39.58% ל-2.12 מיליארד והרווח הנקי נסק ב-60.39% ל-1.91 מיליארד דולר.

שנטאו מראיין, נשיא ומנכ"ל אדובי, אמר לאחר פרסום התוצאות כי "החברה ממשיכה לייצר חשדנות ולקדם את השינויים המתחוללים במערכת העסקית בגלל השינויים הטכנולוגיים, והדבר בא לידי ביטוי בתוצאות הרבעוניות. המומנטום החזק שהצגנו במחצית הראשונה של השנה ממשיך גם במחצית השנייה שלה, עם גידול חד בהכנסות וברווחיות ברבעון השלישי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים