"ההמלצה הטובה ביותר היא להאמין שהכול אפשרי"

מדור אנשי הסטארט-אפים שלנו ממשיך להכיר לכם סטארטאפיסטים ויזמים מקומיים • והפעם: דוד שטרית, מנכ"ל ושותף מייסד של כרמי ידע ומנהל פעילות ההדרכה בטלדור כרמי ידע

דוד שטרית, מנכ"ל ושותף מייסד של כרמי ידע ומנהל פעילות ההדרכה בטלדור כרמי ידע. צילום: יח"צ

מה ייחודי ומעניין בשירות או במוצר שלכם:

"טלדור כרמי ידע, פעילות ההדרכה של קבוצת טלדור, עוסקת בעולם ה-Knowledge בהבניית ידע, הקניית ידע וניהול ידע באמצעות פתרונות למידה מתקדמים וחדשנים. החברה מספקת ללקוחותיה פתרונות רחבים ומולטי דיסציפלינריים בהתמודדות עם אתגרי המחר המבוססים על מתודולוגיות של חשיבה עיצובית בפיתוח תוצרי הדרכה וכלי למידה".

תפקידים קודמים ורקע:

"בעל תואר מג'יסטר (M.Sc) בהנדסת תעשיה וניהול בהתמחות ניהול תעשייתי, מימון ושיווק מאוניברסיטת בן-גוריון. ייסדתי וניהלתי את המכון ללימודי המשך, המסלול האקדמי המכללה למינהל והייתי שותף מייסד של האיגוד הישראלי למנהלי סיכונים. בעל מעל 25 שנות ניסיון בניהול חברות ומיזמים מורכבים, בהובלת פרויקטים בתחום הייעוץ העסקי והארגוני, פיתוח הדרכה, טכנולוגיות עסקיות ועוד".

"כמו כן אני משמש בכמרצה בכיר באקדמיה בתחומי השיווק והטכנולוגיות העסקיות ומעל 10 שנים אני מוביל את מקצועות ה-AP ו-BI יחד עם SAP ויבמ במוסדות אקדמיים מובילים, מההיבט האקדמי והמקצועי".

יזמות בשבילי היא:

"דרך חיים – היכולת התמידית להפוך את הבלתי אפשרי לאפשרי מניעה אותי בכל פעם מחדש.

מה תמליץ לעובדים מתחילים בתעשיית החדשנות הישראלית:

"ההמלצה הטובה ביותר היא להאמין שהכול אפשרי ואל לנו להתרגש יתר על המידה מאי הצלחה רגעית….להמשיך להאמין, להתמיד והרבה נחישות. ככל שננסה יותר נצליח יותר. לדעת לקחת סיכונים אך יותר חשוב לדעת לנהל את הסיכונים בצורה מקצועית".

התכונה שכל סטארטאפיסט ויזם צריך:

"לא מעט תכונות צריך יזם כגון הבנה עסקית, מחוברות לאנשים (עובדים, שותפים, לקוחות, עמיתים), נחישות, אמונה והיכולת להדביק את הסובבים בחזון, מקצועיות ומעל הכול להיות "בן אדם".

השעה האהובה עליך במהלך היום ולמה:

"שעות הבוקר המוקדמות – לפני הזריחה. שקט, שלווה, רוגע והמון ריכוז".

תחביבים ופעילויות מחוץ לעבודה:

"ספורט לאיזון גוף ונפש, קריאה ולמידה כדרך חיים"

פרגן למתחרה :

"לוטם, ארגון מקצועי, מחובר לעשייה ומעל הכול מנהלים שהם "בני אדם" היודעים לשתף פעולה, לעזור ולפרגן".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. חיים כהן

    כל הכבוד דוד היקר. בהצלחה רבה. שנה טובה.

אירועים קרובים