בעיית סוללה ב-Pixel 3 XL הצפוי של גוגל?

סרטון המציג את המכשיר החדש חושף תכולת סוללה בעייתית ● סוקרי טכנולוגיה שונים טוענים כי ייתכן שגודל הסוללה בעייתי בהתחשב בגודל המסך

צילום אילוסטרציה: PixelMe, BigStock

אופס… לאחר החשיפה האחרונה הנוגעת לגודלו של ה-Pixel 3 XL הצפוי של גוגל בסרטון שפורסם לראשונה ב-Android Police, מגלה צפייה בסרטון בעיה שעשויה להיות קריטית: תכולת סוללה בעייתית.הסרטון שנחשף מראה בדיקה שנעשית למכשיר (שלפי המקור שצילם אותו הגיע לידיו משום שמישהו מגוגל איבד אותו) באמצעות תוכנת Antutu, שגם מפרטת את רכיבי המכשיר.

בדקה 3:27 לסרטון נראה הרישום של תכולת הסוללה, העומדת על 3,520 מילי-אמפר לשעה, שהיא קטנה יותר מדגם Pixel 2 XL הנוכחי, בעל מסך של 5 אינץ', ואפילו מדגם ה-Pixel XL הראשון, בעל מסך 5.5 אינץ'.

הסרטון הראשון שפורסם  ב-Android Police. מתוך יוטיוב.

לדברי סוקרי טכנולוגיה שונים, ייתכן שגודל זה הוא בעייתי בהתחשב בגודל המסך הענק של 6.7 אינץ'. מסכים בכלל הם הרכיב זולל האנרגיה המשמעותי ביותר בסמארטפון וככל שהם גדולים יותר – כך גם קופצת צריכת האנרגיה שלהם.

מנגד, גירסת אנדרואיד P כוללת תכונת של אופטימיזציית סוללה מבוססת למידת מכונה, כמו גם מערך שבבים יעיל יותר, שאולי צורך פחות אנרגיה, אבל אי אפשר להתעלם מאפליקציות ומשחקים שהופכים להיות יותר ויותר תובעניים מבחינת אנרגיה. זו הסיבה, למשל, שסמסונג שילבה במכשיר הגלאקסי Note 9 סוללה של 4,000 מילי-אמפר לשעה, שנחשבת לשדרוג חשוב במכשיר החדש שלה.

האופטימיסטים שבין חובבי ה-Pixel יכולים אולי להתנחם במחשבה שמבחן הביצועים של ה-Antutu שגוי (דבר נדיר, אך אפשרי), או שדגם האב של ה-Pixel 3 XL הוא לא בעל הסוללה שתהיה בדגם הסופי.

כמו שאומרים, נחכה ונראה…

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים