רבעון של עליות למג'יק: הרווח זינק ביותר מ-60%

החברה הציגה תוצאות טובות במחצית הראשונה ובעיקר ברבעון השני של השנה ● היא חוזה צמיחה של בין 10% ל-14% בהכנסות השנתיות שלה

גיא ברנשטיין, מנכ"ל פורמולה מערכות. צילום: יח"צ

מג'יק סיימה את הרבעון השני ואת המחצית הראשונה של השנה עם תוצאות יפות: גידול בהכנסות וזינוק ברווחיות – כך עולה מהתוצאות שהחברה פרסמה היום (ד').

במהלך המחצית הראשונה של השנה הסתכמו ההוצאות שלה ב-124.4 מיליון דולר, לאחר שעלו ב-9.54%. ההכנסות, לעומת זאת, גדלו ב-10.86% ל-139.95 מיליון. הדבר השפיע לטובה על הרווחיות, ובעיקר על הרווח הנקי: זה הכללי זינק ב-39.51% ל-12.59 מיליון דולר וזה המיוחס לבעלי המניות – ב-31.12% ל-10.3 מיליון. הרווח התפעולי החצי שנתי גדל ב-2.65% ל-15.55 מיליון.

המגמות שהציגה מג'יק ברבעון השני היו דומות: ההוצאות גדלו ב-6.08% ל-62.74 מיליון דולר ואילו ההכנסות עלו ב-7.24% ל-70.22 מיליון. הרווח הנקי זינק ב-63.42% ל-6.8 מיליון דולר – עקב היחס החיובי שבין ההכנסות להוצאות, עלייה בהכנסות המימון וקיטון של כמעט 10% בחבות המס. הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות צמח ב-59.57% ל-5.72 מיליון דולר והרווח למנייה – ב-50% ל-12 סנט.

נתונים נוספים שכלולים בדו"חות מעידים על גידול של 7.82% בהוצאות הגולמיות ל-48.22 מיליון דולר, עלייה של 8.99% ברווח הגולמי ל-22.01 מיליון ורווח גולמי שולי של 31.34%. בסעיפים התפעוליים, ההוצאות קטנו ב-2.78% ל-14.02 מיליון דולר והרווח זינק ב-25.95% ל-7.99 מיליון.

הנהלת החברה צופה שההכנסות השנתיות שלה ב-2018 יהיו בטווח שבין 283 ל-293 מיליון דולר – מה שמשקף שיעור צמיחה שנתי של בין 10% ל-14%.

דיבידנד בסך כולל של 7.6 מיליון דולר

דירקטוריון מג'יק אישר חלוקת דיבידנדים לבעלי המניות עבור המחצית הראשונה של 2018 בסכום של 15.5 סנט למנייה ובסך כולל של כ-7.6 מיליון דולר, המהווים 75% מהרווחים בתקופה. הדיבידנד ישולם ב-5 בספטמבר.

גיא ברנשטיין, מנכ"ל מג'יק, אמר בעקבות לאחר פרסום התוצאות כי "הן משקפות, הן במונחי הכנסות והן במונחי רווח, את התנופה שיש לנו בכל השווקים והטריטוריות שבהן אנחנו פועלים ומוכיחות את הצלחת האסטרטגיה שלנו".

הוא ציין כי "אנחנו מוסיפים לגדול בתחום השותפויות העסקיות בשוק האינטגרציה הצומח וממשיכים להשקיע בלקוחותינו הקיימים והחדשים, כמו גם במנועי הצמיחה הרבים שלנו, בהם המובייל, הענן וה-Big Data, על מנת למקסם את הערך – הן ללקוחותינו והן לבעלי המניות של החברה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים