היי-טק סטייל: תאילנד כפי שעוד לא הכרתם

נוסעים לתאילנד? המרכז למטייל תאילנד, המתמחה בתיירות ישראלית לממלכה הקסומה, יתאים לכם חופשה אישית לפי בקשתכם במחיר המשתלם ביותר, עם צוות מקצועי והמלצות למקומות מיוחדים שלא תמצאו בשום מקום אחר

02/08/2018 11:40
תאילנד. צילום: שאטרסטוק

כבר הייתם בתאילנד? מתכננים לטוס בקרוב? או אולי אתם מהבודדים שעוד לא יצא להם? הנה כמה עובדות מעניינות עליה ועלינו – הישראלים, שכל כך אוהבים לטייל בה:

  1. תאילנד היא מעצמת תיירות: היא אחת מעשרת המדינות המתויירות ביותר בעולם.
  2. על פי נתוני לשכת התיירות של תאילנד (TAT), ב–2017 נרשמו במדינה כניסות של 173.7 אלף ישראלים — עלייה של 7.5% בהשוואה ל–2016.
  3. את רוב הכניסות לתאילנד ב–2017 עשו הישראלים דווקא עם טיסות לא ישירות.
  4. הצפי הוא שבשנת 2018 יירשם שיא חדש עם כ–200 אלף מבקרים ישראלים בתאילנד.
  5. על פי נתוני החברה, כל ישראלי שני שהגיע לתאילנד במהלך 13 השנים האחרונות נעזר בשרותי המרכז למטייל.

עם כל הנתונים הללו ושלל האפשרויות שמציעה המדינה הקסומה למבקרים בה, קל מאוד ללכת לאיבוד. אפשר לנסוע אליה כתרמילאים צעירים עם תקציב מוגבל אחרי הצבא או כמבוגרים אמידים בפנסיה שכבר ראו כמעט הכל בחיים; כבעלי תקציב מוגבל שרוצים להפיק ממנו את המיטב או כמבוססים שרוצים ליהנות מהחיים ללא מעצורים; לבד, בזוג, כמשפחה או בקבוצה מאורגנת; בצפון או בדרום. עם כל האפשרויות הללו, וכל מה שיש לתאילנד להציע, איך אפשר לדעת איזה טיול לתכנן? מה אסור לפספס ולאן כדאי להגיע?

כאן בדיוק נכנס לתמונה המרכז למטייל תאילנד. המרכז בעל הידע האינסופי, המעודכן ביותר, המשתלם ביותר והמקצועי ביותר בכל מה שקשור לחופשה קסומה במקום.

תאילנד. צילום: שאטרסטוק

תאילנד. צילום: שאטרסטוק

מון פלאפל לסוכנות נסיעות ענפה

המרכז הוקם בתחילת 2006 בסמוך לרחוב הקוואסאן בבנגקוק על ידי אנשי העסקים ציון מתיתיהו וצדוק משיח. לדברי דני רצ'קובסקי מנכ"ל המרכז, "הכל התחיל לפני 12 שנה. מי שהגיע לתאילנד היו תרמילאים אחרי הצבא. כל המידע עבר מפה לאוזן. שני חבר'ה צעירים אחרי צבא הגיעו לתאילנד, ראו את זה ופתחו לישראלים דוכן פלאפל. התחילו לשאול אותם כל מיני שאלות כמו איך להגיע לפה ומה כדאי לראות שם והם אמרו לעצמם 'למה שלא נעשה מזה ביזנס? נרחיב את הדוכן' וכך היה".

כיום מהווה המרכז סוכנות נסיעות ענפה ומצליחה הפועלת ברישיון מוסמך של לשכת התיירות התאילנדית ובמקביל גם חברת תיירות מובילה המתמחה בתיירות ישראלית לתאילנד.

הסוכנות כוללת רשת של שישה סניפים הפרוסים ברחבי תאילנד: שני סניפים בבנגקוק; שני סניפים בקוסמוי, אחד בצ'אנג מאי, אחד פוקט וכן מרכז הזמנות אינטרנטי הממוקם בבנגקוק ומעסיק עשרות עובדים לשם תמיכה בהזמנות מישראל טרם הנסיעה. הסניפים מעניקים שירות לקהל הישראלי בשפות עברית וערבית.

בנוסף לכך, הסוכנות כוללת גם את רשת המסעדות zeze הכוללת בשלב זה 4 סניפים ברחבי תאילנד (בנגקוק, צ'אנג מאי וקוסומוי). הרשת מציעה אוכל ישראלי ביתי במחירים הוגנים למטיילים שרוצים להרגיש קצת ניחוח ביתי במהלך הטיול רחוק כל כך מהבית.

"אנחנו חברת נסיעות אחת שהולכת רק עם ישראל. אנחנו מעסיקים בתאילנד רק ישראלים שהם סוכני נסיעות ופרוסים לאורך כל תאילנד. החדר שהזמנתם לא מה שביקשתם והבטיחו לכם? אנחנו נהייה שם לעזור לכם 24 שעות 7 ימים בשבוע", אמר רצ'קובסקי.

קמילה, תאילנד. צילום: שאטרסטוק

קמילה, תאילנד. צילום: שאטרסטוק

החידושים של 2019

לרגל 2018 עד 2019, השיק השבוע המרכז מספר חידושים מרעננים למבקרים בממלכה הקסומה.

ראשית, המרכז גאה להיות החברה הראשונה בישראל שמציע ללקוחותיה שרותי סליקה בכרטיס אשראי ישראלי עבור עסקאות המתבצעות בחו"ל בפריסה לתשלומים וזאת בהתבסס על פלטפורמת התשלומים של Isracard Global Payments. החל מאמצע חודש אוגוסט יוכלו לקוחות המרכז למטייל לשלם עבור חופשתם בתשלומים וזאת למרות שמדובר בקניית מוצר מחברה זרה (בחו"ל).

חידוש נוסף הוא שיתוף פעולה עם איסתא. השתיים הקימו פעילות אסטרטגית משותפת, "איסתא המרכז למטייל" המאפשר ללקוח לרכוש את כלל המוצרים הנדרשים לו בדרכו לתאילנד תחת קורת גג אחת וליהנות מהיתרונות היחסיים של שתי החברות: איסתא-עם פריסה גאוגרפית רחבה בארץ (מעל 40 סניפים),מוקדים טלפוניים ומספר אתרי אינטרנט מובילים והמרכז למטייל תאילנד עם פריסה רחבה של סניפים ברחבי תאילנד, מאות עובדים והיכרות אישית ורבת שנים עם ספקי השירותים השונים והשלטונות המקומיים.

סנובה, תאילנד. צילום: שאטרסטוק

סנובה, תאילנד. צילום: שאטרסטוק

"הטוב ביותר"

חידוש אחר הוא מחלקת בוטיק שחנך המרכז לאחרונה. נופשים אניני טעם ואוהבי החיים הטובים מוכנים להשקיע בעלות גבוהה של חופשה על מנת להבטיח לעצמם חווית נופש בלתי נשנית. מחלקת הבוטיק החדשה של המרכז למטייל הוקמה על מנת לתת מענה לביקוש מצד קהל מבוסס אשר מעוניין להגשים את חלומותיו הפרועים ביותר במסגרת החופשה המושלמת.

"הטוב ביותר", זהו המוטו שעל בסיסו נבנה כל אופי האירוח, כשהמטרה הסופית היא לגרום לכם להרגיש כמו בני מלוכה. הלקוח יכול לבקש לטוס במסוק פרטי או במחלקת עסקים, נהג צמוד, שף פרטי, מטפלת לילדיו , צוות מלון שיהיה צמוד לחדרו למשך שהותו וכו'.

בין המלונות עליהם ממליצה מחלקת הבוטיק נמנה מלון סונבה ששת החושים, הנחשב למלון היוקרתי ביותר בתאילנד כיום. הוא כולל בתי עץ אקולוגיים עם חוף פרטי שעלותם כ-40 אלף שקלים ללילה כולל הגעה לריזורט במטוס פרטי.

במרכז תוכלו ליהנות גם משיתוף פעולה שנתי של הסוכנות עם אל-על וארקיע, בניית טיולים ליעדים קסומים למי שכבר היו בתאילנד מעל לפעמיים, מחלקות למגזר הערבי והרוסי, שיתופי פעולה מול חברות וגופים עסקיים ל"טיולי תמריץ" ביעדים נבחרים בתאילנד ועוד.

ומה לגבי המחיר שאלתם? במרכז למטייל תאילנד מתחייבים למחיר הטוב ביותר לכל מלון. במידה ובמקרה לקוח מצא מחיר זול יותר עקב הדינמיות של המחירים – המלונות מחויבים כלפי המרכז להעניק לו – ולכם- את המחיר המועדף! מכאן שבהזמנה דרך המרכז יש ביטחון בקבלת המחיר הטוב ביותר.
לפרטים נוספים לחצו כאן

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים