מנהלי המו"פ של נט-אפ בישראל מונו לסגני נשיא עולמיים

השניים יפעלו במקביל לשלומי פרייס, המכהן כמנכ"ל נט-אפ ישראל ומנהל בכיר בחברה העולמית ● הם הצטרפו לחברה ב-2008, לאחר שהיא רכשה את הסטארט-אפ שהקימו, אונארו

מימין: אסף לוי ורועי אלון, מנהלי מרכז הפיתוח של נט-אפ בישראל וסגני נשיא בחברה העולמית. צילומים: ניב קנטור ויח"צ

רועי אלון ואסף לוי, מנהלי מרכז הפיתוח של נט-אפ בישראל, קודמו לתפקידי סגן נשיא בחברה העולמית. השניים יפעלו במקביל לשלומי פרייס, המכהן כמנכ"ל נט-אפ ישראל ומנהל בכיר בחברה העולמית.

אלון ולוי הצטרפו לנט-אפ ב-2008 לאחר שזו רכשה את הסטארט-אפ אונארו שאותו הקימו. בשנים האחרונות יזם ופיתח מרכז התוכנה כשירות (SaaS) העסקי של החברה בתל אביב, תחת הנהלתם, שירותי ענן, המאפשרים ללקוחות נט-אפ לפתח ולהריץ אפליקציות ענן ייעודיות בעננים הציבוריים של אמזון ומיקרוסופט. שירותים אלה מבוססים על שילוב של פלטפורמת ONTAP עם טכנולוגיות מתקדמות המפותחות במשרד בתל אביב.

הקידום של אלון ולוי הוא חלק מההתרחבות שנט-אפ מתכננת בתחום הענן, שכוללת בניית שירותים טכנולוגיים נוספים במשרד בתל אביב וגיוס כוח אדם.

מרכז הפיתוח הישראלי מפתח מוצרים שנמצאים בשימוש של אלפי לקוחות ברחבי העולם וכעת מוביל את תחום ניהול האחסון בענן. הוא נחשב למרכזי עבור החברה הגלובלית, וצפוי להתרחב ולהכפיל את עצמו בשנה הקרובה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים