יוון זה כאן

מרחק קצר מחוף אכזיב ומהאטרקציות האהובות של הגליל המערבי, שוכן מלון מטיילים גשר הזיו, המציע חוויית אירוח נעימה ומשפחתית באווירה גלילית קסומה בהשראת כפרים יווניים

16/07/2018 12:30
HiTechStyle

בשביל ליהנות עם המשפחה בחופשה קיצית של ים, בריכה, טיולי טבע, אטרקציות וכיף באווירה יוונית משמחת לא חייבים להרחיק עד רודוס או כרתים. רשת מלונות מטיילים, הפרוסה בנקודות חן אסטרטגיות באזור הגליל, מציעה אפשרות אירוח זוגית או משפחתית במחיר עממי ונגיש עבור מי שמחפש להימלט מחנק מרכז הארץ ולחוות חופש במלוא מובן המילה בגליל הירוק.

הרשת מונה חמישה בתי מלון: מלכיה, גשר הזיו, מטולה, הוילג' נהר הירדן ואילון. חווית השהות כוללת אירוח מכניס אורחים ולבבי בחדרים נוחים, משופצים ונעימים וארוחת בוקר ישראלית גלילית בסגנון בופה. המנות (הכשרות) כוללות מגוון סוגי סלטים מרעננים, לחמים טריים ומאפים שכיף לפתוח איתם את הבוקר.

בריכת מלון מטיילים גשר הזיו. צילום: מלונות מטיילים

בריכת מלון מטיילים גשר הזיו. צילום: מלונות מטיילים

מנכ"לית הרשת, בת-חן ישועה, נוהגת להדגיש כי "עבור מלונות מטיילים האהבה והשמחה שבאירוח הם ערך מרכזי בניהול המלונות". מתלבטים מה לעשות ואילו טיולים לשלב במהלך השהות במלון? הרשת מציעה את מיזם קפה מטיילים- מפגש אישי עם צוות המלון, המסייע "לתפור" לפי מידה מסלולי טיול ייחודיים בסביבת המלון, על פינג'אן קפה ותה צמחים.

מלון גשר הזיו שופע פינות חמד ומרחבים ירוקים, אידיאלי למטיילים המחפשים לשלב בין אקסטרים לבטן-גב, חוויות קולינריות ומסלולי טיול משפחתיים. בעונת הקיץ מוזמנים אורחי גשר הזיו לטבול בבריכת הקיבוץ, הנמצאת במרחק הליכה מחדרי האירוח.

המלון כולל 28 חדרי אירוח בהשראת הים, בהם משולבים מוטיבים של עוגן, גלגלי הצלה וכיו"ב, כאשר עיצוב החדרים בגווני כחול/לבן ובאווירת מים ושמים, משרה אווירה קיצית. 4 דירות נופש רחבות ידיים, 8 חדרי אירוח זוגיים וכ-16 חדרי סטודיו. החדרים צמודי קרקע ומסביב ערסלים, פינות 'על האש' למנגל, שבילים ירוקים מקושטים בעצים, פרחים ססגוניים וספסלים לאתנחתא באוויר הפתוח.

צילום: מלונות מטיילים

אתנחתא . צילום: מלונות מטיילים

מיקום מנצח בקרבת אטרקציות ונקודות חן גליליות

המיקום של מלון מטיילים גשר הזיו קנה לו אוהדים השבים לפקוד אותו עונתית ולהרוות געגוע לחוף אכזיב על מפרציו הייחודיים, ראש הנקרה ומדרחוב הגעתון שבנהריה. זאת ועוד, הקיבוץ מהווה נקודת זינוק למגוון טיולים מומלצים כמו נחל כזיב, עין חרדלית, שמורת אכזיב, מתחם העיר העתיקה בעכו ועוד.

עוד מומלץ לשלב גיחה לאחד מיקבי הבוטיק השזורים באזור או במיזם תיירות כפרית מקומית– המלצות למגוון רחב מקבלים במלון, שחרט על דגלו קידום שיתופי פעולה לעידוד תיירות כפרית בפריפריה.

מתקני המלון כוללים מטבחון ובו כיור, כלי מטבח בסיסיים ומקרר, אינטרנט אלחוטי צמוד בקבלה ובריכה בעונת הרחצה. המלון ידידותי לבעלי חיים וניתן לנפוש עם הכלב המשפחתי, שמוזמן להתפנק בחדרים.

אבדי עצות איך ליהנות? במלון מטיילים גשר הזיו מציעים גלגל הצלה מאורגן וכייפי, עם סיורי עששיות חווייתיים, קומזיץ, סדנאות יצירה ומיחזור לכל המשפחה במגוון תאריכי אירוח במהלך חופשת הקיץ.

מלונות מטיילים. צילום: מלונות מטיילים

מלונות מטיילים. צילום: מלונות מטיילים

ביקר, התרשם וסיקר- יהודה קונפורטס, עורך ראשי, אנשים ומחשבים: "חופשת הקיץ בשיאה וכמידי שנה היא מביאה עמה אתגרים לא פשוטים סביב השאלה מה עושים עם הילדים? איפה מבלים ומטיילים? אלו שנשארים בארץ (בינתיים..) מחפשים בדרך כלל מקומות לינה לא יקרים, עממיים, אבל ברמה שמספקת את כל הצרכים וכמובן מותאמת לילדים. אחד המקומות האלו הוא מלון מטיילים גשר הזיו" .

לדבריו, "מנהלי המלון מגדירים אותו כמלון שבנוי בקונספט של כפר יווני. בוזוקי ואוזו לא תמצאו שם, אבל כן תמצאו שם מאפיינים דומים לסוג נופש מאוד פופולארי במדינות כמו יוון: כפרים, שמשמרים את הסגנון המקורי , המאופיין על ידי פשטות, אותנטיות ובעיקר נוחות. יש לך את כל מה שאתה צריך. לצד החדרים שאינם גדולים אבל מאוד פונקציונליים יש מרחבים פתוחים שמאפשרים לנופשים להכין ארוחות משותפות בחוץ ולתת לילדים לשחק באופן חופשי".

הוא הוסיף כי "במרחק חמש דקות הליכה יש בריכה מרווחת, ובמרחק חמש דקות נסיעה אפשר להגיע לחוף אכזיב. לאלו שרוצים לטייל בצפון, כמונו, נסיעה קצרה הביאה אותנו אל אתר התיירות ראש הנקרה, בואכה הגבול עם לבנון. המלון מספק בד"כ רק לינה וארוחת בוקר באווירה כפרית עם טעם של קיבוץ של פעם, אולם אם באים עם קבוצה מאורגנת גדולה, ניתן לארגן ארוחת ערב".

לאתר מלונות מטיילים, בו מחירים ומבצעים מיוחדים לאוגוסט במלונות הרשת, לחצו כאן 

טלפון להזמנות: 04-6883040

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים