גיוס בריא: VRHealth גייסה 1.2 מיליון דולר דרך אתר ExitValley

החברה מפתחת אפליקציות שיקום רפואי בסביבת מציאות מדומה ● הגיוס מעמיד את סך הגיוסים של VRHealth על שישה מיליון דולר ואת סך הגיוסים שבוצעו באמצעות אתר מימון ההמונים על 50 מיליון

בריאות ומציאות מדומה. רדיס לאבס. צילום: יח"צ

VRHealth, שמפתחת מוצרי שיקום רפואי בסביבת מציאות מדומה, גייסה 1.2 מיליון דולר באמצעות פלטפורמת מימון ההמונים ExitValley – כך הודיעה החברה היום (א'). הדבר מעמיד את הסכום שהיא גייסה עד כה על שישה מיליון דולר.

הפיתוח של VR Health הוא אפליקציות רפואיות במציאות מדומה ובשנה האחרונה היא חתמה על הסכמים עם חברות כגון AARP לאספקת אפליקציות קידום בריאות ל-38 מיליון מנויים ואוקולוס מקבוצת פייסבוק להטמעת אפליקציות רפואיות במכשירי הדגל שלה.

מוצרי החברה, שמאושרים על ידי ה-FDA, כבר נמצאים בשימוש במספר בתי חולים בישראל ובארצות הברית, ומשמשים לטיפול ומחקר במגוון רחב של דיסציפלינות ושימושים רפואיים, בין היתר שיקום קוגניטיבי אחרי שבץ, טיפול פיזיותרפי לנפגעי צוואר וכתף, וניהול כאב להפחתת השימוש במשככי כאבים.

בחברה, שהוקמה ביולי 2016 על ידי ערן אור, טייס יוצא חיל האוויר, אומרים שהאפליקציה שלהם הופכת כל תהליך אבחון וטיפול למדיד ואפקטיבי, תוך כדי העלאה ניכרת של מעורבות המטופלים, ובכך משפרת בצורה משמעותית את תהליכי הטיפול.

ExitValley היא פלטפורמת השקעות המונים ישראלית שמאפשרת ליזמים ליצור קמפיין אינטרנטי לגיוס הון, ונותנת אפשרות לכל מי שרוצה בכך להשקיע בסטארט-אפים ישראליים. האתר הוקם על ידי ירון אדלר, יניב שריון ועודד פדרבוש, ועד כה גויסו באמצעותו כ-50 מיליון שקלים, ליותר מ-30 חברות.

לדברי אור, "אנחנו בטוחים שההשקעות ישמשו אותנו להפיכת תהליכי השיקום הרפואי ליעילים ומהנים יותר. מימון המונים מאפשר ליזמים באשר הם לקחת את הסטארט-אפים שלהם צעד משמעותי קדימה, וישנה את תעשיית ההיי-טק מקצה לקצה".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. רוני

    מברוק! מיקי אתה יכול למנכל גם אצלנו?

  2. הרצל גבאי

    כל המצאה שעוזרת לחולים היא מבורכת. אני בטוח שתצליח. מי ייתן ותעלה מעלה מעלה, ותמשיך לגייס עוד. עלו והצליחו.

אירועים קרובים