פייסבוק מפתחת מודעות שמשלבות מציאות רבודה
החברה מבצעת ניסוי בארצות הברית, והמודעה הראשונה שעלתה במסגרתו היא של משקפיים שיצר המעצב מייקל קורס ● היא גם השיקה כלים חדשים למפרסמים והודיעה שתאפשר ליותר מותגים להציג מודעות באינסטגרם
פייסבוק מתכוונת לשלב אלמנטים של מציאות רבודה במודעות שיוצגו בפידים של המשתמשים. החברה דיווחה שהתחילה ניסוי שבמסגרתו תשלב במודעות כפתור שלחיצה עליו תאפשר למשתמשים לבחון את הסחורה "באמת".
הניסוי מתנהל כרגע בארצות הברית, והמודעה הראשונה שעלתה היא של המשקפיים שמציע המעצב מייקל קורס באמצעות חברת האופנה שנושאת את שמו. המשתמשים יכולים לבחון בדיוק כיצד ייראו המשקפיים על חוטמם ואוזניהם, ואז לבצע רכישה – והכל ישירות מתוך המודעה. בפייסבוק אומרים שיש כבר מספר חברות נוספות שמתעדות להצטרף לניסוי.
ואם כבר בענייני קניות ברשת ישירות ממודעה, פייסבוק הודיעה כי היא מרחיבה את מרחב המותגים שהיא תאפשר להם לצרף למודעות שהם מפרסמים באינסטגרם קישור שיוביל לאתר שלהם, כדי שהמשתמשים יוכלו לרכוש את הפריט המוצג. המודעות הללו יוצגו באופן גלובלי וישולבו בפיד של כל משתמש אינסטגרם.
לאנשי פייסבוק היה זמן לספר גם על עוד משהו חדש שקשור למודעות: כלים שהיא מציעה למפרסמים באמצעות שירות ניהול המודעות שלה. מעכשיו ניתן לשלב במודעות שיופיעו בתזרימים של המשתמשים קטעי וידיאו קצרים, שממוטבים ליצירת מודעות למכשירים טלפון ניידים. החברה גם פרסמה תוצאות סקר שערכה, שלפיו כשליש מהמשתמשים חושבים שווידיאו הוא הדרך הטובה ביותר לגלות מוצרים חדשים.
תגובות
(0)