שביל הבריחה: בועה של שלווה בלב הריביירה של ישראל

בכדי להרגיש חו"ל לא צריך להחתים דרכון. במרחק 25 דקות נסיעה מתל אביב ממתינה לכם רצועת החוף המפתיעה והארוכה ביותר בארץ - 13.5 קילומטרים של כחול עמוק ולצידה את קסמי דריה ספא

09/07/2018 12:55
HiTechStyle

בלב הטיילת הדרומית של נתניה, תמצאו את דריה ספא של מלון רמדה – מרכז טיפולים יוקרתי, מקצועי ומפנק. הספא מיועד לאוהבי השקט, השלווה והרוגע, ומציע מגוון טיפולים ייחודיים כמו עיסוי בקונכיות חמות.

הטיילת המתחדשת של נתניה זכתה זה מכבר לכינוי "הריביירה של ישראל". כינוי זה ניתן לה בזכות רבבות העולים והתיירים מצרפת, שגודשים אותה ותורמים לאופיה הייחודי, ובעיקר בזכות בתי הקפה המעטרים אותה, המגדלים המבהיקים בקו הרקיע, ומלונות היוקרה המשקיפים אל הים.

בריכת מלון רמדה נתניה. צילום: אסף פינצוק

בריכת מלון רמדה נתניה. צילום: אסף פינצוק

חופי הים בנתניה הם מהיפים בישראל, וכוללים טיילות, מקלחות, שירותי הצלה, מסעדות, מוזיקה ואפשרויות מגוונות לספורט ימי. עוד על הטיילת, המעלית לים – מעליות החוף בנתניה המהוות אטרקציה תיירותית ראשונה מסוגה בארץ, ומאפשרות ירידה קלה מ"טיילת הראשונים" שעל המצוק אל חוף הים. למעליות פיר שקוף, והן מתחברות לטיילת באמצעות גשר תצפית עילי, כשלצידו קפיטריה.

בטבורה של הטיילת הדרומית בעיר ניצב מלון הסוויטות המפואר "רמדה נתניה" מרשת ווינדהאם העולמית. המלון כולל 164 סוויטות מרווחות הצופות לנוף ים, מתוכן סוויטות המתאימות ל-6 אורחים וסוויטות לליל כלולות. המלון מציע מספר אפשרויות קולינריות הכוללות ארוחות בוקר וערב במסעדת המלון, וכן ארוחות קלות מסביב לבריכה. במלון בריכה חצי אולימפית המשקיפה ברוגע אל הים, משחקיית ילדים, בית כנסת ואולמות אירועים, אשר מתאימים לאירועים משפחתיים ועסקיים.

דריה ספא – האטרקציה האמיתית של רמדה

דריה ספא משתרע על פני שתי קומות, וכולל 10 חדרי טיפולים אלגנטיים, פרטיים וזוגיים; חמאם טורקי; בריכה קסומה; חדר כושר עם מכשור מקצועי; מנהרת זרמים לשחרור השרירים; סאונה יבשה לשחרור הרעלים; ספא דגים; וחדר מנוחה מרגיע להשלמת החוויה.

דריה ספא בנתניה. צילום: אסף פינצוק

דריה ספא בנתניה. צילום: אסף פינצוק

המקום מעוצב בקפידה, עם מוטיבים של אורות סגולים ומפלי מים מפכפכים, כשניחוחות שמנים ארומטיים באוויר וברקע מתנגנת מוזיקת עולם מרגיעה. החמאם הטורקי, אחד מפניני המקום, ממוקם בחדר כחול שבקירותיו ספסלים ובמרכזו במת אבן שעליה נערכים הטיפולים. בחדר שוררים חום נעים ולחות גבוהה.

הטיפול בחמאם נקרא "קאסה" – קרצוף הגוף הכולל עיסוי אינטנסיבי וחזק. במהלך הטיפול, מרככים את העור במספר שלבים, בסיוע זרדים ובדים, כאשר מים קרים וחמים נזרקים על הגוף לסירוגין, ובין לבין מסבנים את המטופלים עד שהם מוקפים בעננת קצף. כשהכל נגמר, והנשימה חוזרת לסדרה – מרגישים Fresh, נמרצים ורעננים.

דריה ספא מציע מגוון טיפולי גוף מהמערב ומהמזרח, כאשר חבילת הטיפולים הקלאסית כוללת עיסוי שוודי; משולב; עיסוי קצוות; עיסוי ארומתרפי; רפלקסולוגיה; עיסוי רקמות עמוק; ועוד. למי שמחפש טיפולים מרגיעים ומאזנים, מציע המקום עיסוי באבנים אינדיאניות חמות; אירוודה; באלאנס (טיפול המשלב עיסוי שוודי, רפלקסולוגיה ואיורוודה ומביא לאיזון פיזי ומנטלי); וכן עיסוי לנשים בהריון. עוד במקום – גווני טיפולי פילינג ועטיפה, כמו למשל פילינג מלח – קרצוף הגוף ברסיסי מלח שיש בהם מינרלים החיוניים לעור – המומלץ במיוחד לאחר הקיץ, להחייאת העור מחריכת השמש.

עדות חמה מהשטח: עורכת המדור מפיגה מתח

עורכת המדור, שביקרה לאחרונה ביום כיף ב"ספא דריה", קיבלה עיסוי בקונכיות חמות – עיסוי שמקורו בממלכת הפינוק: האיים הפיליפיניים. בעיסוי זה המטפל משתמש בתנועות העיסוי המסורתיות בליווי קונכיות חמות, שלא נפרדות מכפות ידיו לאורך הטיפול כולו, כאשר החום הבוקע מהקונכיות מאפשר לחמם את הרקמות והשרירים לעומק ולא רק את פני שטח העור.

דריה ספא בנתניה. צילום: אסף פינצוק

דריה ספא בנתניה. צילום: אסף פינצוק

מבנה הקונכיות משלים את הרפיית המקומות התפוסים, והשילוב ביניהם מאפשר לעבוד בצורה עמוקה ועדינה גם יחד. עיסוי בקונכיות חמות יכול להתאים לכל מי שמבקש להפיג מתחים, להפחית כאבי שרירים, להגביר את זרימת הדם וההזנה לשרירים. העיסוי מקל על כאבים ומתחים שנגרמים כתוצאה מפעולת שרירים מאומצת ומהתכווצות שרירים. החימום של הקונכיות מתבצע במנגנון טבעי ומתוחכם. לתוך הקונכייה מכניסים נוזל שמכיל שילוב של מינרלים, מלחים ושמנים אתריים. השילוב של החומרים יוצר ריאקציה שמחממת את הקונכייה בדיוק לטמפרטורה המדוייקת, והקונכיות נשמרות חמות במשך למעלה מ-60 דקות. החימום הפנימי של הקונכייה מווסת את עצמו. כאשר מניחים את הקונכייה בצד, היא מתקררת. כאשר חוזרים להשתמש בה בעיסוי, היא מתחמת שוב. בזכות המבנה של הקונכייה, המטפל יכול להשתמש בכל אחת מהזוויות שלה בכדי להשלים את העיסוי.

מלון רמדה נתניה. אפשר גם להתארח לילה עם צוות העובדים. צילום: אסף פינצוק

מלון רמדה נתניה. אפשר גם להתארח לילה עם צוות העובדים. צילום: אסף פינצוק

ימי כיף לקבוצות: להוציא את העובדים ליום של שלווה

בדריה ספא ניתן גם לעצור לרגע את המירוץ בעבודה ולתכנן יום גיבוש או יום כיף לעובדי החברה (אפשר גם וגם!) עם טיפולי גוף מפנקים לכל הקבוצה, טיפולי יופי וטיפוח הפנים, סדנאות והרצאות מגוונות.

ניתן להגיע למספר שעות של יציאה מהשגרה, או לחילופין לשלב לינה בסוויטה מלכותית, וארוחת ערב פרטית לעובדים במסעדת המלון.

טלפון להזמנות: 9410*

לינק לאתר: https://www.ramadanetanya.co.il/spa

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים